در گفت و گو با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار عنوان شد:

حضور در انتخابات آزمونی پیش روی ملت ایران است

حضور مردم در پای صندوق های رأی، موجب استحکام نظام میشود و آنچه که برای مقام معظم رهبری اصل است حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوقهای رأی است.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۹۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج عنوان داشت:حضور مردم در پای صندوق های رأی، موجب استحکام نظام میشود و آنچه که برای مقام معظم رهبری اصل است حضور هرچه بیشتر مردم در پای صندوقهای رأی است.

حجت الاسلام بهرامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلوار همچنین گفت: امروزه با توجه به منویات و تاکیدات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای   باید کمک کنیم تا شور و هیجان لازم برای حضور مردم در انتخابات ایجاد شود.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه بیان داشت: همانگونه که معظم له  در یکی از بیانات خویش فرمودند که اگر بخواهیم جبهه‌ی امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی را در صدر اسلام مشابه‌سازی بکنیم، میشود جنگ احزاب، همه‌ی قدرت‌طلبان و جنایت‌کاران مقابل جمهوری اسلامی صف کشیده‌اند.

وی در ادامه افزود: همانگونه که این حادثه بزرگترین و سخت‌ترین امتحان و آزمون برای مسلمانان بود، شرکت در انتخابات نیز آزمونی است که ملت مسلمان و فهیم ایران آن را پیش رو دارند  و با شرکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح و کاردان ، لکه ذلت و رو سیاهی را تا ابد برای مشرکان و منافقان کار شکن باقی خواهند گذاشت.

بهرامی در پایان اظهار داشت: لازمه این پیروزی بزرگ اطاعت از ولایت فقیه به عنوان اولی الامر در عصر غیبت می باشد.

پایان خبر/

ارسال نظرات