خبرهای داغ:

فراخوان پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم در سمنان

پویش ملی «نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» در استان سمنان فراخوان داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۱۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ این پویش به همت نهضت استادی بسیج راه‌اندازی شده و قرار است با همکاری خبرگزاری فارس ، نامه‌ها و خواسته‌های استادان، دانشجویان، زنان و دانش آموزان و قشر‌های مختلف مردم جمع آوری و در آغاز دولت سیزدهم به رئیس جمهور منتخب تحویل داده شود.
مراسم رونمایی از پوستر این پویش در حاشیه گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد.

ارتقای وضعیت معیشت عمومی، اقتصاد مقاومتی، افزایش ارزش پول ملی، رونق کسب و کار و اشتغال، جهش تولید و رفع موانع پیش‌رو ، عدالت‌گستری، قانون‌گرایی، فسادستیزی، مبارزه با ویژه‌خواری، رانت، نفوذ ، تحکیم انسجام اجتماعی و همبستگی ملی برای مشارکت ایرانیان در مدیریت عمومی کشور، تحول و تعالی فرهنگی، دین‌داری، معنویت، اخلاق و سبک زندگی اسلامی ایرانی و تأکید بر کرامت انسانی، آزادی، اقتدار علمی، استقلال ملی و توسعه روابط خارجی از محور‌های اصلی این پویش ملی است.

رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت : به یک هزار و ۴۰۰ نامه از نامه‌های برگزیده مردمی، دانشگاهیان، نخبگان، بانوان، جوانان و رأی اولی‌ها به رئیس‌جمهور منتخب جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
به گفته وی ، علاوه بر انتشار متناوب نامه‌های برتر تا روز انتخابات در رسانه‌های ارتباط جمعی، مجموعه آن همزمان با آیین سوگند رئیس‌جمهور منتخب، تدوین و به وی تقدیم می شود.

خردادماه پایان مهلت ارسال نامه ها در این پویش است

رئیس سازمان بسیج اساتید استان سمنان نیز در این مراسم تاکید کرد: بسیج اساتید در انتخابات پیش رو دو رویکرد مهم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را دنبال می کند.
روحانی مقدم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خود، هشت خصوصیت رئیس‌جمهور مطلوب کشور در انتخابات ۱۴۰۰ را دارای مدیریت و کفایت، با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، معتقد به جوانان، امیدوار و مردمی برشمردند

ارسال نظرات
پر بیننده ها