سید مرتضی علوی
کارشناس مسائل سیاسی:

انتخابات مظهر اراده ملت است

حجت الاسلام عباسی گفت: انتخابات مظهر اراده ملت است و قطعا در تعیین سرنوشت مردم اثر بسیار مهمی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۴۶۷۸۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: انتخابات مظهر اراده ملت است و قطعا در تعیین سرنوشت مردم اثر بسیار مهمی خواهد داشت.

حجت الاسلام عباسی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی درباره مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد، فرمودند:« من معتقدم میزان مشارکت مردم ارتباطی با این اسم یا آن اسم ندارد، بلکه مردم به‌دنبال فردی هستند که دارای مدیریت و اراده قوی و کارآمدی بالا برای حل مشکلات کشور باشد و برای مردم هم مهم نیست که این فرد چه عنوانی دارد و یا از چه جناحی است، البته شاید این موضوع برای گروه‌های سیاسی مهم باشد ولی برای عامه اینگونه نیست مهم این است که نامزدها مردم را اقناع کنند که مشکلات جامعه را می‌شناسند، مدیر و مدبر و با صداقت هستند و توانایی اداره کشور را دارند. در این صورت به لطف خدا مردم با مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد...».

عباسی، پیام های انتخابات پرشور در سطوح داخلی و بین المللی را تشریح کرد و گفت: حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق‌های رای،  این پیام را به دنیا دارد که اراده ایرانی تزلزل‌پذیر نیست.

وی، افزود: انتخابات حداکثری نشان می دهد پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اندازه‌ای است که حتی اگر گلایه‌هایی داشته باشند در پای صندوق‌های رای این گلایه‌های خود را نشان نمی‌دهند و این حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نشان‌دهنده اراده مردم در حمایت از اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار