حمایت از خانواده نیازمندتوسط سرباز فداکار بسیج عشایری

حمایتِ سربازان فداکار حوزه مقاومت بسیج عشایری از یک خانواده نیازمند در منطقه لشتر، جلوه زیبایی از نهضت کمک های مؤمنانه را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۵۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کار خیر و کمک مومنانه سرباز وظیفه مجید کیان فر جلوه زیبایی از انسانیت و نوع دوستی را به نمایش گذاشت.

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد، وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست... .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری دیناران گفت: یکی از عشایر حومه روستا لشتر با مراجعه به حوزه دیناران بیان داشت که براثر باد و باران رگباری خسارت زیاد ی متحمل شده که بلافاصله تیمی از حوزه مقاومت بسیج برای سرکشی به محل سکونت این عزیز اعزام  شد.

وی،  افزود: طبق مشاهدات کل مواد غذایی از جمله چند کیسه آرد و چادر این خانواده  براثر باران و باد خراب شده و بچه های خانواده بر اثر باران و باد شدید وحشت زده بودند و پسر بزرگ خانواده که ده سال سن دارد براثر سرما و عمل کلیه ای که انجام داده و  کم خونی شدید دارد و به دلیل ضعف مالی که  یک ماه از نوبت پزشکی اش  هم گذشته بود دچار سردرد و بی حالی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری دیناران خاطرنشان کرد: سرباز وظیفه این حوزه برادر مجید کیان فر با مشاهده وضعیت و مشکلات این خانواده با اهدای کمک ۲میلیون تومانی به صورت  نقدی و خرید مواد غذایی و تقبل هزینه داروها و ویزیت، هزینه ایاب و ذهاب  بیمارستان و گرفتن نوبت پزشک و پیگیری برای کمک یک خیر برای کمک به این خانواده را انجام داد و جلوه زیبایی از انسانیت و نوع دوستی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: تیم حوزه مقاومت بسیج دیناران نیز بلافاصله با کمک جانشین پایگاه روستا یک چادر جهت اسکان و جلوگیری از گزند سرما  تهیه و نصب کرد و لبخند شادی را بر لبان کودکان خانواده نشاند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری دیناران ضمن تشکر از کار خیر خواهانه و انسان دوستانه این سرباز وظیفه فداکار، ازکلیه خیرین درخواست یاری وکمک رسانی  جهت تامین هزینه های بیماری این  کودک و ساخت یک باب منزل برای این خانواده را خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار