مسئول سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان ایلام:

تثبیت توسعه پایدار در گرو حمایت از نخبگان است

محمود علی پور اظهار کرد: باحمایت ازکارآفرینان و پشتیبانی از صاحبان طرح های ثروت آفرین می توان، ضمن تثبیت توسعه پایدار، کشور را از حیث بسیاری از موارد به مرز خودکفایی رساند.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۸۷
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام  از اجرای برنامه های علمی و شتابدهی در مراکز رشد و فناوری استان خبر داد و گفت:باحمایت ازکارآفرینان و پشتیبانی از صاحبان طرح های ثروت آفرین می توان، ضمن تثبیت توسعه پایدار، کشور را از حیث بسیاری از موارد به مرز خودکفایی رساند.

حمایت از کسب و کارهای ثروت آفرین در اولویت برنامه های بسیج علمی ایلام

وی، با بیان اینکه پیاده سازی کسب و کارهای ثروت آفرین و توسعه فرهنگ کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان در اولویت فعالیت های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام قرار دارد عنوان کرد: خوشبختانه در توافقنامه برنامه های علمی، این برنامه در صدر برنامه های علمی این سازمان قرار گرفته و امیدواریم با همیاری نخبگان، مخترعان و مسئولان، ضمن کاهش موانع، تحقق اشتغالزایی و راه اندازی کسب و کارهای ثروت آفرین را در استان شاهد باشیم.

 مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام، با بیان اینکه در راستای ارتقاء سطح علمی نخبگان و محققان، آماده تعامل و همکاری با واحدهای فناور استان هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت هاو پتانسیل های موجود در استان این امر تحقق یابد و شاهد تحولات عظیمی در حوزه تکامل طرح ها و تجاری سازی محصولات دانش بنیان نخبگان در استان باشیم .

علی پور، تثبیت توسعه پایدار و تحقق شعار سال1400 را در گرو حمایت ازنخبگان و رفع نیازمندیهای آنان دانست و عنوان کرد: باحمایت ازکارآفرینان و پشتیبانی از صاحبان طرح های ثروت آفرین می توان، ضمن تثبیت توسعه پایدار، کشور را از حیث بسیاری از موارد به مرز خودکفایی رساند.

کرونا نمی تواند مانع فعالیتهای علمی شود

وی، در پاسخ به سوال آیا تداوم بیماری کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری تاثیری در روند برنامه های علمی سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان دارد تصریح کرد : از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور استفاده حداکثری از ظرفیت های مجازی در دستور کار سازمان بسیج علمی استان قرار گرفت و خوشبختانه نه تنها این بیماری مانع فعالیتهای علمی و پژوهشی این استان نشده است، بلکه بسیاری از طرح های مورد نیاز و کاربردی نخبگان استان، با حمایت این سازمان به مرحله تجاری سازی رسیده است .

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام در پایان اظهارات خود، با اعلام آمادگی این سازمان جهت حمایت از طرح های نوآورانه و فناورانه ابراز کرد : نخبگان، محققان، مخترعان و نوآوران می توانند جهت حمایت، دریافت مشاوره های علمی،  استفاده از مراکز رشد و فناوری و سایر خدمات ویژه نخبگان به این سازمان  در مرکز استان و یا پایگاههای علمی مراجعه نمایند .

خبرنگار: فرشته نیازی

ارسال نظرات
آخرین اخبار