شهید حجازی نخستین موسس بسیج بود/بسیج پل ارتباطی بین مردم و نظام است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: شهید حجازی نخستین موسس بسیج، جانشین فرمانده کل سپاه، رئیس ستاد مشترک و فرمانده مستشاری جبهه مقاومت بود ، و با اخلاصی که داشت هیچ وقت لباس و مقام برایش مهم نبود.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۹۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید محمد حجازی با حضور فرمانده سپاه ثارالله در گلزار شهدای در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

سردار حسین معروفی ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهارکرد: شهید سید محمد حجازی از شخصیت‌های ارزشمند جبهه انقلاب اسلامی و از سرباز حقیقی امامین انقلاب است.

وی افزود: این شهید بزرگوار در طول دوران 42 ساله مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر خود در عرصه‌های مختلف تمام وجود خود را در طبق اخلاص گذاشت

این مقام مسئول گفت: شهید حجازی، مخلصانه با صداقت و اطاعت پذیر در راستای پیش برد اهداف نظام و خدمت به مردم چه در ایران اسلامی و چه در جبهه مقاومت جانفشانی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: شهید حجازی نخستین موسس بسیج، جانشین فرمانده کل سپاه، رئیس ستاد مشترک و فرمانده مستشاری جبهه مقاومت بود ، این انسان بزرگ، انقلابی به تمام معنا بود و با اخلاصی که داشت هیچ وقت لباس و مقام برایش مهم نبود.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: سازمان اقشار بسیج استان کرمان 23 قشر را شامل می‌شود که پل ارتباطی مردم با نظام بوده و از موثرترین حوزه‌های بسیج است که به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شد تا خدمات این شهید بزرگوار در جبهه اسلام، مقاومت و بسیج فراموش نشود و الگویی برای پیش برد اهداف بسیج باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار