کاندیدها برای نوکری مردم رقابت کنند،نه برای آقایی کردن

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج‌ مستضعفین خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: عزم و جزم خود را برای رفع مشکل مردم بکار بگیرند و از مسائل حاشیه ای دست بردارند.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۵۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار بسیج از پیشوا: در خطبه های پیش از نماز جمعه،حجت الاسلام محمد رضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم قیام پانزده خرداد اظهار داشت: این جهاد است که موجب راحتی زندگی مردم و آباد شدن کشور می گردد.

 

وی دموکراسی کشورهای غربی را زیر سوال برد و آنها را به مستکبرین توصیف کرد و گفت: مستکبران دولت، ملت و نظامی است، که اجازه قدرتمند شدن به مردم را نمی دهند و همانگونه که امروزه شاهد پایمال شدن حق سیاهپوستان و دیگر رنگین پوستان در آمریکا و کشورهای غربی هستیم.

 

 او در ادامه مطلب افزود: اما در کشورهای اسلامی "ادبیات و فرهنگ قرآن در اخرالزمان" فرهنگ بین مستضعفین و مستکبرین است.

 

حجت الاسلام تویسرکانی، اظهارات دشمنان مبنی بر تولید سلاح هسته ای در ایران یاوه گویی خواند و گفت: ایران هرگز به دنبال کشتار جمعی مردم و خونریزی نبوده نیست و دین و عقل ما به این اقدام شوم تن نمی دهد. 

 

او افزود: اما انرژی هسته ای وسیله ای برای قدرتمند شدن ایران اسلامی در همه عرصه ها است و هزاران اصل در زندگی ما دارد.

 

حجت الاسلام تویسرکانی تصریح کرد: با وجود تحریم 40 ساله دشمنان، این جمهوری اسلامی است که در منطقه حرف اول را می زند و گروه های مقاومت، همچون حماس قدرتمند تر از سالهای گذشه در جلوه ستمگران اسرائیلی قد علم‌می کند، که این را باید مدیون شجاعت سردار مقاومت حاج قاسم‌سلیمانی و برتری قدرت میدان بر دیپلماسی باشیم.

 

او درباره انتخابات پیش رو هم گفت: انتخابات دستاورد بزرگی در انقلاب اسلامی بود و بر این‌مبنا مردم حق انتخاب  

را دارند، که این‌ مهم در زمان طاغوت وقت ایران میسر نبود‌.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج با تاکید بر لزوم حضور گسترده و فراگیر در انتخابات اضافه کرد: مردم باید مواظب افراد فتنه انگیز باشند و هنوز هزینه فتنه سالهای اخیر در کشور پرداخت نشده و باید با حضور حداکثری خود این آتش برنامه ریزی شده در صحنه انتخابات را خاموش کنیم.

 

حجت الاسلام تویسرکانی تاکید کرد: کسی که به عنوان رئیس جمهوری ایران انتخاب می‌شود، در اصل نوکر مردم است و افرادی که برای رسیدن به این مسئولیت وارد عرصه رقابت شدند، باید برای نوکری کردن مردم خود را آماده کنند، نه آقایی کردن.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم مردم پیشوا، ملت ایران و مسلمانان جهان مسیر روشن را ادامه دهیم، تا به ظهور امام زمان ختم شود و همه به آرزوهایشان دست پیدا کنند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار