بسیج گزارش می دهد؛

برگزاری اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور/ سردار مسلمی رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران شد +تصاویر

ساری-آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان "سیزم"، همراه با مراسم‌های اهدای جام و مدال قهرمانی به استان‌ها و نفرات برتر عصر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۲۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان "سیزم"، همراه با مراسم‌های اهدای جام و مدال قهرمانی به استان‌ها و نفرات برتر عصر امروز جمعه ۷ خرداد ماه به میزبانی مازندران برگزار شد.
 
 
سرهنگ خداکرم قلی پور  مسئول سازمان ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور  در آئین اختتامیه با بیان اینکه این مسابقات با یاد شهدای فتح خرمشهر آغاز شد گفت:  ۱۰۵ کشتی گیر به صورت انتخابی از ۳۰۰ کشتی گیر در این مسابقات شرکت کردند.

سرهنگ قلی پور ادامه داد: مسابقات سیزم شهریورماه در روسیه برگزار می‌شود و امیدوار افتخار آفرینی بسیجیان در این مسابقات هستیم.
 
مسئول سازمان ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین کشور با قدردانی از فرمانده سپاه کربلا و مسئولان مازندران در میزبانی این مسابقات خاطرنشان کرد: فرایند ورزش در بسیج که از استعداد یابی شروع شده است خروجی آن دیدن قهرمانانی بود که امروز در مسابقات کشتی حضور داشتند.
 
سرهنگ قلی پور با اشاره به اینکه قهرمان پروری در استان مازندران مطرح است، گفت: امیدواریم که ورزش کشتی که ورزش اول کشور است پله‌های ترقی را بدست بگیرد؛ و سرود جمهوری اسلامی در کشور طنین انداز شود.
 
 

در این آئین  سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا به عنوان رئیس هیئت کشتی بسیج مازندران، معرفی و حکم مسئولیت به وی اهدا شد.

اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور،انتخابی «سیزم»برگزار شد

لازم به ذکر است، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و قدردانی از پیشکسوت کشتی استان پهلوان حاج محمود اسماعیل پور و همچنین تقدیر از مدیر کل ورزش و جوانان استان،  با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، سرهنگ قلی پور "مسئول مرکز ورزش بسیج سازمان بسیج مستضعفین ، دکتر رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان، عسگری محمدیان  پیشکسوت کشتی مازندران  و سایر فرماندهان و مسئولین استانی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار