به مناسبت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی؛

چهره نگاری شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر در فارسان

به مناسبت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی، تصاویر شهدای عملیات بیت المقدس بر روی گان های کادر درمانی بیمارستان سیدالشهدا(ع) شهر فارسان نقش بست.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۶۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، سالروز حماسه آزاد سازی فتح خرمشهر گروه جهادی خادمین شهدای شهرستان فارسان چهره شهدای راه آزاد سازی خرمشر در عملیات بیت المقدس را بر روی گان های پزشکان و پرستاران بیمارستان حضرت سیدالشهدا شهرستان فارسان طراحی کردند.

  فرمانده سپاه ناحیه فارسان در خصوص این برنامه گفت: اجرای برنامه های این چنینی می تواند به انتقال فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار و شهادت رزمندگان به نسل امروز  کمک کند.

سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی افزود: تا دیروز رزمندگان جوان ما با قرار گرفتن در مقابل گلوله و توپ و تانک جان خود را به خطر می انداختند تا به این مردم و مملکت هیچ آسیبی نرسد و امروز نیز پرستاران و پزشکان ما با خدمت رسانی به بیماران و مردم همان هدف را دنبال می کنند و در واقع پزشکان ما نیز با حضور در میان بیماران کرونا در واقع جان خود را به خطر می اندازند تا جان مردم را نجات دهند و چه بسیار پزشکان و پرستارانی که در این راه جان خود را نثار کرده و ما امروز آنها را به عنوان شهدای راه سلامت می شناسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار