آیت الله ناصری:

هدف دشمن جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات است

آیت الله ناصری گفت: هدف اصلی دشمنان با رواج شایعات و شبهات در جامعه، جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهاست.
کد خبر: ۹۳۴۵۶۵۴
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در نشست با خبرنگاران استان با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم استفاده می‌کند افزود: نیت اصلی دشمن است که مردم در این انتخابات گسترده و پرشور مشارکت نکنند.

وی ادامه داد: برای حمایت از نظام و انقلاب اسلامی و شکست اهداف دشمنان مردم و جوانان باید با هوشیاری و درک شرایط کشور و جامعه اسلامی بسیار پرشور و انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: شرکت فعال و گسترده در انتخابات امسال یک وظیقه بزرگ شرعی است و همه باید با همدلی و قوی‌تر از گذشته وحدت و ارادت خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان دهند.

ناصری تصریح کرد: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای تجدید میثاق با امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است و همه مردم باید برای تقویت نظام و خدمت به کشور در این عرصه مشارکت داشته باشند.

امام‌جمعه یزد به اهمیت و نقش رسانه‌های گروهی در مقابل جنگ رسانه‌ای استکبارجهانی به خصوص روشنگری برای حضور حماسی مردم در انتخابات مهم امسال اشاره کرد.

ناصری از مسوولان خواست قدر مردم را بدانند و تا آخرین لحظه مسوولیت برای حل و فصل و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی وظایف کاری، ملی و انقلابی خود را با مدیریت جهادی انجام دهند.

وی، اساسی‌ترین نیاز و مشکل استان را همچنان تامین آب ذکر کرد و گفت: مسوولان باید در این خصوص با برنامه‌ریزی بیش از گذشته رسالت خود را در قبال مردم به درستی انجام دهند.

امام جمعه یزد به اهمیت فرزندآوری و افزایش جمعیت کارآمد اشاره کرد که در این ارتباط به همت و فرهنگ‌سازی بیشتر در سطح استان نیاز مبرم است.

ناصری، توجه به ورزش بانوان را با ایجاد فضا‌های اختصاصی در استان مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: به رغم پیگیری‌های مکرر هنوز اقدام عاجلی در این خصوص در سطح استان صورت نگرفته است.

وی از نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی خواست با همدلی تمام هم و غم خود را برای برنامه‌ریزی و حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی و تامین آب استان صرف کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار