خبرهای داغ:
همزمان با هفته ایثار، مقاومت و پیروزی برگزار شد؛

رونمایی از تمثال شهید مدافع حرم شهید علی طاهری در کیار

با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از تمثال شهید مدافع حرم علی طاهری در شهرستان کیار رونمایی شد .
کد خبر: ۹۳۴۵۵۳۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ همزمان با هفته ایثار، مقاومت و پیروزی، آئین رونمایی از تابلوی تمثال شهید مدافع حرم شهرستان کیار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی انجام شد.

در این برنامه سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی ) خرمشهر ها در پیش است . امروز تاثیر گذاری جمهوری اسلامی ایران فقط خاص مرز های خودمان نیست بلکه در دنیا تاثیر دارد .

 وی در ادامه در خصوص مقاومت نیرو های مقاومت در فلسطین برابر رژیم صهیونیستی، گفت: سنگ گروه های جهادی فلسطینی و نیرو های مقاومت در فلسطین به برکت خون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تبدیل به موشک شده است .

سردار علی محمد اکبری، افزود: در اسناد تاریخی کشور عراق قرار بود که  پس از تصرف خرمشهر  نام خرمشهر به محمره  تبدیل شود و صدام قول داده بود که اگر ایرانی ها شهر خرمشهر را پس گرفتند کلید بصره را به آنها می دهد .

 وی در ادامه گفت: در عملیات آزاد سازی خرمشهر دشمن بیش از 17 هزار کشته داد . دشمنی که آمده بود تا برای همیشه بماند ولی با عملیات آزاد سازی خرمشهر این آرزو برای دشمنان دوامی نداشت .

سردار اکبری خاطرنشان کرد: اگر این عملیات اجرا نمی شد می بایست یک امتیازی داده می شد تا دوباره خرمشهر به ایران برگردد و در سوم خرداد این اتفاق نیفتاد.

وی  در ادامه بیان کرد: هدف شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم  ما برقراری امنیت در کشور بود به همین خاطر امروز از تابلوی شهید مدافع حرم شهرستان کیار شهید علی طاهری رونمایی می کنیم تا یاد و خاطره این شهید مدافع حرم در یادها باقی بماند .

وی در ادامه از نحوه به شهادت رسیدن شهید علی طاهری گفت و افزود: این شهید علاقه فراوانی به حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) داشت و در روز ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) براثر اصابت تیر نیرو های دشمن به پهلویش به شهادت رسید .

سردار اکبری در ادامه گفت: باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری خواسته مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) حضور حد اکثری مردم در انتخابات است و خواسته شهدا هم از ما انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو می باشد.

در این برنامه که با رعایت دستور العمل های بهداشتی در محل بزرگراه شهید علی طاهری برگزار شد  از خانواده این شهید تقدیر به عمل آمد . رونمایی از تابلو شهید مدافع حرم شهید علی طاهری                      رونمایی از تابلو شهید مدافع حرم شهید علی طاهریرونمایی از تابلو شهید مدافع حرم شهید علی طاهری

رونمایی از تابلو شهید مدافع حرم شهید علی طاهری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار