بیانیه آیت‌الله سیفی مازندرانی در حمایت از تصمیم شورای نگهبان

ساری- آیت‌الله سیفی مازندرانی در حمایت از تصمیم شورای نگهبان و نقد مواضع آیت‌الله آملی لاریجانی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۸۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت‌الله سیفی مازندرانی در حمایت از تصمیم شورای نگهبان و نقد مواضع آیت‌الله آملی لاریجانی بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

در پی اعلام اسامی نامزد‌های تائید صلاحیت شده ریاست جمهوری از سوی شورای محترم نگهبان، برخی در دفاع از خویشاوند و عشیره خود واکنش نشان دادند.

و این اولین بار نیست از این بزرگوار، شما چندین سال عنصری را در کنار خود به عنوان معاون اجرایی حوزه ریاست قوه قضائیه داشته اید که مصداق مسلم مفسد اقتصادی بوده و مرتکب جرائم نابخشودنی در جهت اخلال در نظام اقتصادی و قضائی بوده است، اگر بصیرتی بود آنجا باید ظهور میکرد که متاسفانه نکرد؛ و امروز در مقابل نهاد امین و حافظ کیان انقلاب که یادگار امام عظیم الشأن (رحمة الله علیه) و منصوب، ولی امر مسلمین (متع الله المسلمین بطول بقائه) می‌باشد، در دفاع از برادر خود لب به اعتراض گشوده و گلایه می‌کنید.

دعا می‌کنم که به حقِ حرمت بیت مرجعیت و زحماتی که در خدمت به این نظام کشیده اید، خدای تعالی توفیق استقامت در جهت حفظ این انقلاب مقدس به شما عنایت فرموده و در زمره حزب‌الله همچنان استوار و پا برجا باشید.

 در خاتمه این آیه شریفه را به شما گوشزد می‌کنم:
 
{لَا تَجِدُ قَوْمًا یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ یُوَادُّونَ مَنْ حَادَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَوْ کَانُوا آبَاءَهُمْ أَوْ أَبْنَاءَهُمْ أَوْ إِخْوَانَهُمْ أَوْ عَشِیرَتَهُمْ ۚ. أُولَٰئِکَ کَتَبَ فِی قُلُوبِهِمُ الْإِیمَانَ وَأَیَّدَهُمْ بِرُوحٍ مِنْهُ ۖ. وَیُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا ۚ. رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ۚ. أُولَٰئِکَ حِزْبُ اللَّهِ ۚ. أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ}

از ذات حق هدایت و توفیق روز افزون شما را مسئلت دارم.

والسلام علی من اتبع الهدی و صلواته و نصرته علی من ینصر دینه و لا یخاف فی الله لومة لائم.

علی اکبر سیفی مازندرانی
حوزه علمیه قم
۴ خرداد ۱۴۰۰
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار