خبرهای داغ:
با حضور ورزشکاران بسیجی؛

تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان هاجر(س) شهرکرد

همزمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ایام ایثار، مقاومت و پیروزی، آئین تجلیل از مدافعان سلامت با حضور ورزشکاران بسیجی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۴۳۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: آئین تجلیل از مدافعان سلامت در بیمارستان هاجر (سلام الله علیها) شهرکرد با همت بسیج ورزشکاران و همکاری هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان، اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

دکتر رئیسی، رئیس بیمارستان هاجر(سلام الله علیها) در این مراسم ضمن تشکر از سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و بسیج ورزشکاران، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و افزود: آزادی خرمشهر به تعبیر حضرت امام(ره) ، فتح خاک نبود، فتح ارزش ها بود و ما امروز یادآنهایی را که اجازه ندادند خرمشهر محمره شود، گرامی می داریم.

وی گفت: رزمندگان اسلام خواب دشمن را با آزادسازی خرمشهر باطل کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن در اشغال دشمن بماند.

رئیسی افزود: حضرت آقا فرمودند در گام دوم انقلاب خرمشهرها در پیش داریم و ما برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی، در این مرکز درمانی بیشترین خدمت فوق تخصصی را با بهترین تجهیزات انجام می دهیم که در تاریخ این مرز و بوم باقی خواهد ماند.

وی در پایان، حضور ورزشکاران بسیجی و فرماندهان سپاه برای تجلیل از مدافعان سلامت را باعث دلگرمی دانست.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با اشاره به نقش کادر درمان در هشت سال دفاع مقدس، تلاش آنها در مقابله با ویروس منحوس کرونا را اقدامی ارزشمند و جهادی دانست.

آقای کریمی، افزود: پهلوانان واقعی امروز شما پرستاران و کادر پزشکی هستید که از صمیم قلب به شما عزیزان کادر درمان ادای احترام می کنم و همیشه در دل و ضمیر ملت ایران خواهد ماند که چه شجاعتی را شما داشتید وشهدایی را در این راه تقدیم کردید که قدردان هستیم.

دراین مراسم پهلوانان ورزشکار بسیجی با اجرای برنامه و تقدیم شاخه های گل از کادر درمانی بیمارستان هاجر سلام الله علیها تجلیل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار