همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر؛

برگزاری نشست بصیرتی فرهنگیان به صورت مجازی

همزمان با هفته ایثار، مقاومت و یپروزی، نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۶۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با موضوع حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، و فتح خرمشهر های آینده با حضور فرهنگیان بسیجی به صورت مجازی در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

معاون سیاسی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این نشست با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن بیان خلاصه ای از چگونگی عملیات بیت المقدس و مراحل آزادسازی خرمشهر، به تبیین نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره)، فرماندهان و رزمندگان اسلام در این عملیات سرنوشت ساز پرداخت.

آقای اسماعیلی، در ادامه ضمن ارتباط دادن این پیروزی بزرگ به وضعیت حساس امروز کشورمان و انتخابات پیش رو، اطاعت از ولایت و فرمانبرداری از دستورات معظم له را موجب پیشرفت کشور دانست.

وی اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب پیرامون خرمشهرهای در پیش نظام، اظهار کرد: علاج مشکلات عدیده کشور در گرو مشارکت بالای مردم در انتخابات و انتخاب فردی انقلابی و شایسته برای ریاست جمهوری است.

گفتنی است؛ در این نشست بصیرتی که با حضور مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، چندهزار نفر از کارکنان ادارات آموزش و پرورش به صورت مجازی شرکت داشتند.

ارسال نظرات