به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر ؛

عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدای شهرستان کوهرنگ

همزمان با گرامیداشت روز مقاومت و ایثار و سالروزحماسه غرور آفرین فتح خرمشهر ،مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدادرمحل گلزار شهدای شهر چلگرد برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۴۵۳۵۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه  کوهرنگ گفت: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان قبور شهدای دفاع مقدس شهرستان کوهرنگ عطر افشانی و گلباران شد.

وی افزود : مهم‌ترین پیام حماسه سوم خرداد ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و کفر جهانی دانست و گفت: دستاورد این حماسه ماندگار طبق وعده‌ الهی، نصرت و پیروزی ملت ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ گفت: فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین افتخارها و موفقیت های ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس محسوب می شود که نمایشی از اقتدار و غیرت جوانان این مرز و بوم است.

وی در پایان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه امسال، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی اجرای برنامه ها در راستای گرامیداشت حماسه سوم خرداد باید زمینه سازی برای حضور پرشور، فعال و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای با هدف تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پاسداشت خون شهداری دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار