ویزیت رایگان به مناسبت آزادسازی خرمشهردرگلزارشهدا سراوان انجام شد

سراوان-به همت کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان سراوان ویزیت رایگان به مناسبت آزادسازی خرمشهردر گلزار شهدا سراوان انجام شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۳۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فاطمه کمیلی  گفت: سوم خرداد نقطه عطف دفاع مقدس مقدس بود، روزی که با عملیات بزرگ بیت‌المقدس خرمشهر به دامان کشور بازگشت و هرگز این روز و آن حماسه‌آفرینی‌ها فراموش نخواهد شد.
 
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان افزود: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر نماد اراده، غیرت، عزم ملی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است که رزمندگان اسلام در اوج خداباوری و خلوص همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع کشور تغییر دادند و باعث شدند نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.
 
این مسئول بیان کرد: سوم خردادماه روز استقامت و پایداری ملت ایران؛ شجاعت، شهامت و اقتدار فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است که می‌طلبد در این ایام که مزین به یاد این حادثه بزرگ و پرافتخار است، ارزش‌های این روز ماندگار و بیادماندنی برای نسل جوان بیشتر تبیین شود.
 
کمیلی اظهار داشت: در این راستا سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان با همت کانونهای جامعه پزشکی در سطح شهرستانهای استان ویژه برنامه های مختلفی را اجرا کرده است که اجرای ویزیت رایگان در گلزار شهدا سراوان به همت کانون شهرستان سراوانیکی از برنامه های اجرا شده در این روز بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار