گرامیداشت سوم خردادماه در گفتگوی تصویر مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه هیرمند و مدیران مدارس

هیرمند-به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفتگوی تصویری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه هیرمند و مدیران مدارس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۲۲۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هیرمند؛ در این گفتگوی تصویری که از طریق سامانه شاد صورت گرفت حجه الاسلام احمدی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه هیرمند مطالبی پیرامون سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر ارائه کرد.

حجه الاسلام احمدی گفت: آزادسازی خرمشهر یادآور رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است که به پیروی از، ولی امر و سلاح ایمان و غیرت پای در میدان کارزار گذاشته و هیمنه استکبار را خرد کردند.

وی افزود: در سوم خردادماه شهری به دامان کشور بازگشت که ۵۸۷ روز در دست دشمن اسیر بود و به واقع دشمن تا دندان مسلح آن را تبدیل به دژی تسخیر ناپذیر کرده بود.

احمدی خاطرنشان کرد: تمامی کارشناسان نظامی دنیا فتح خرمشهر را امکان ناپذیر می‌دانستند لذا صدام ملعون ادعایی را مطرح کرد که اگر ایرانیان خرمشهر را گرفتند من کلید بصره را تحویل آن‌ها خواهم داد.

وی گفت: همه ما باید توجه کنیم که شهدا رفتند تا این کشور به دست نااهلان نیفتد، آن‌ها در خون خویش غلطیدند تا امنیت پایدار شود لذا باید توجه داشته باشیم که همگی در محضر شهدا مسئول هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار