دولت جوان انقلابی راهبرد خروج از مشکلات

شاهرود_مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: دولت جوان انقلابی، کشور را به سمت رشد و‌تعالی هدایت و مشکلات را حل می کند.
کد خبر: ۹۳۴۵۱۵۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱
دولت جوان انقلابی راهبرد خروج از مشکلاتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی در جمع کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود به همت پایگاه ضامن آهو حوزه بسیج ادارات الحدید، با اشاره به پیروزی مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونسیتی اظهار کرد: این یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است که عده‌ای با دست خالی و در محاصره کامل توانستند در مدت کوتاهی چهار هزار موشک به مناطق اشتغالی شلیک و آن‌ها را بترساند.
وی افزود: رعب الهی در دل دشمنان و امداد الهی در این پیروزی نقش مهمی دارد و امام راحل فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد و اینجا هک فلسطین را خدا آزاد کرد.
مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با تاکید بر نصرت الهی، گفت: خداوند خود فرمود: اگر مرا یاری کنید من شما را یاری می‌کنم و اگر استقامت و پایداری کنید خدا با شماست و در دوران دفاع مقدس و در جبهه مقاومت و امروز در فلسطین این را لمس کردیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: ما همه سرباز انقلاب اسلامی هستیم و باید همه را دعوت به حضور در انتخابات کنیم و در کنار حضور، انتخاب اصلح نیز مهم است.
سلیمانی بر تفکر انقلابی و جهادی در دولت اسلامی تاکید کرد و افزود: رهبری بر دولت جوان انقلابی تاکید دارد چرا که دولت کشور را پیش می‌برد و مجموعه دولت باید جوان و پویا و انقلابی باشد تا مشکلات کاهش یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار