خبرهای داغ:

معرفی پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون روستای چهار خروار بجنورد

یکی از موفق ترین پایگاه های مقاومت بسیج حوزه نرجس خاتون ، پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون روستای چهارخروار است که توانسته خدمات خوبی را در روستای خودشان انجام دهند.
کد خبر: ۹۳۴۴۹۴۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان بجنورد ؛ سارا رنجبر " فرمانده حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون " گفت : پایگاه های مقاومت بسیج یک رکن اصلی در ساماندهی ، جذب و بکارگیری بسیجیان در ماموریت های مختلف انقلاب اسلامی به شمار می رود و در طول این سال ها خدمات بسیار ارزشمندی توسط این پایگاه ها به مردم در مناطق مختلف شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود ؛ یکی ازپایگاه های موفق حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون سپاه بجنورد ،  پایگاه مقاومت بسیج خواهران نرجس خاتون روستای چهارخروار بوده که با فرماندهی موثرو برنامه های ابتکاری زیادی در روستای چهارخروار خدمات برجسته ای را انجام داده که شرحی از فعالیت های این پایگاه مقاومت بسیج به شرح زیر می باشد.

رنجبر ادامه داد ؛ از فعالیت های این پایگاه مقاومت بسیج برگزاری کلاسهای روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ، برگزاری مراسمات ملی و مذهبی به مناسبت های مختلف ، برگزاری نشست های تربیتی حلقه های صالحین در گروه سنی مختلف ، برگزاری کلاسهای تقویتی دانش آموزان ، کلاسهای هنرهای دستی و اقدامات جهادی می توان برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نرجس خاتون به دیگر فعالیت های این پایگاه بسیج اشاره و اظهار کرد؛ از دیگر فعالیت های این پایگاه بسیج برگزاری اردوی های تفریحی و مذهبی ، برنامه های ورزشی از جمله پیاده روی خواهران در اطراف روستا ، برگزاری نشست های بصیرتی و اخلاقی ، کلاس های سبک زندگی و بهداشت عمومی برای مقابله با بیماری ها مخصوصا ویروس منحوس کرونا به اهالی روستا بوده است.

وی اضافه کرد ؛ با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برخی برنامه های پایگاه بسیج در فضای مجازی بوده و کلاس های تربیتی ، اخلاقی ، بهداشتی و غیره را در این بستر انجام داده اند.

رنجبر در پایان از عملکرد و پیشرفت این پایگاه مقاومت بسیج در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی تقدیر نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار