خبرهای داغ:
سیروس صدیقی
فرماندهی تیپ ۷۱پادگان ابوذر در شهرستان سرپلذهاب:

حماسه آزادسازی خرمشهر نتیجه همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح بود

فرماندهی تیپ ۷۱پادگان ابوذر در شهرستان سرپلذهاب گفت: حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر نتیجه همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و حضور ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی بود.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۷۲
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵

سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: حماسه عظیم و ماندگار آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱، جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی و محصول وحدت، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح، حضور حماسی ملت غیور ایران در حراست از میهن اسلامی، پیروزی در تقابل اراده‌ها و به ثمر نشستن وعده الهی «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» بود.

وی افزود: غرورآفرینان ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال، اعتماد و اطمینانی که به نصرت‌های الهی داشتند و آن را از لِسان و چهره پر از امید و آرامش حضرت امام خمینی (ره) به ودیعه گرفته بودند، با همدلی و هم‌افزایی، برگی دیگر به اوراق زرین و پرافتخار کشور افزودند.

وی یادآور شد: کشور ایران اسلامی، خرمشهر را با نثار خون عزیزترین مردانِ مرد این مرزوبوم از دشمن بعثی پس گرفته و آن را به میهن ما بازگرداندند.

امیر شاطری بیان کرد: فرزندان ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران دست در دست سایر نیرو‌های مسلح، با پیروی از تدابیر داهیانه رهبر حکیم انقلاب در سالی که مزین به سال «جهش تولید» است با به کارگیری نیروی انسانی کارآمد و عناصر نخبه، بستر جهش تولید را با پیدایش یک اراده قوی برای قطع امید از بیرون و توجه و تمرکز حداکثری به ظرفیت‌های درون‌زا، اجرای طرح‌های خود را با آمادگی و تحقق شعار «ما قوی هستیم» پی‌گیری نموده و هر گونه طمع‌ورزی دشمنان را در نطفه خفه کرده و حماسه‌ای ماندگار همچون فتح خرمشهر را، خواهند آفرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار