خبرهای داغ:

مراسم چهلمین روز شهادت سردار حجازی

جلسه چهلمین روز شهادت سردار سرلشگر پاسدار سید محمد حجازی در محل ستاد سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۴۵۵۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبر گزاری بسیج،درابتدای این جلسه مشاور فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در امور فرهنگی بیان داشت:مقام شهداء جایگاه بسیار با ارزشی است چون رشادت این شهداء  باعث شد تا نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا شناخته شود و به یک قدرت بزرگ در دنیا تبدیل شود.

سرهنگ معین در ادامه افزود:سردارحجازی فردی بسیار موثر بوده که زحمات بسیاری برای اسلام کشیدند و ما هم وظیفه داریم تا با برگزاری چنین مراسماتی قدردان این شهداء بزرگ باشیم چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران هرچه دار د از برکت خون شهداء می باشد.

وی  اظهار داشت:یکی از مهمترین وظایف ما این است که رشادت های این شهداء بزرگوار را به نسل جوان منتقل کنیم تا ابعاد شخصیتی شهداء به یک الگوی کامل در سطح جامعه تبدیل شود.

در ادامه حیدر علی پور زاهد مسئول حفظ آثار سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت:مراسم چهلمین روز شهادت سردار حجازی در همه نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع)درروز پنج شنبه 6 خرداد با حضور خانواده های شهداء و ایثار گران و پیشکسوتان دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

پور زاهد افزود:این مراسم با هدف تبیین فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شهید بزرگوار شهید حجازی که فرمودند:این شهید سراپا مجاهدت،فکری پویا و دلی سرشار از ایمان و انگیزه و عزم راسخ و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب بود برگزار می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار