خبرهای داغ:
در سالروز آزادسازی خرمشهر؛

دیدار با خانواده شهیدان عملیات بیت المقدس در بن

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام با جمعی از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس در شهرستان بن دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۹۳
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

 به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به همراه فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و فرماندار  شهرستان بن با خانواده شهیدان یدالله احمدی، نیازعلی احمدی و ولی الله ترکی دیدار کرد و بر ادامه راه شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی تاکید داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر گفت: پدران و مادران شهدا حق بزرگی به گردن جامعه ما دارند زیرا فرزند خودشان را که با سختی بزرگ کرده بودند در راه انقلاب و اسلام فدا کردند تا انقلاب اسلامی که نهال نوپایی بود رشد کند و امروز به درخت تنومندی تبدیل شود که هیچ کس جرات حمله به این کشور را نداشته باشد.

وی ادامه داد: دعای مادران شهدا بسیار اهمیت دارد و باعث خواهد شد که انسان در این دنیای پرتلاطم صراط مستقیم را گم نکند و همیشه در راهی که شهدا قدم برمی داشتند قدم بردارد و به وظایف خود عمل کند.

گفتنی است شهید یدالله احمدی در بیستم دی ماه 1341 در شهر بن متولد شد و در تاریخ10 اردیبهشت 61در عملیات بیتالمقدس به شهادت رسید، هم چنین شهید نیازعلی احمدی در سال 1313 متولد و در منطقه کوشک به شهادت رسید و شهید ولی اله ترکی نیز در در آبان سال 1340 در شهربن  به دنیا آمد و در در حین عملیات بیت المقدس به دیدار معبودش شتافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار