مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت سال روز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۷۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

فتح خرمشــــهر نقطه سرنوشـــت‌ ساز دفاع مقـــــدس بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت سال روز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حماسه فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ نقطه سرنوشت‌ سازی در روند هشت سال جنگ تحمیلی بود که موجب شد انقلاب نوپای ایران قدرت انقلابی خود را این بار در عرصه نظامی به رخ جهانیان بکشد و هیبت پوشالی صدام و رژیم بعثی صهیونیستی که از حمایت ابرقدرت‌ های غربی و شرقی در راس آن آمریکای جنایتکار برخوردار بود را درهم بشکند.

مقاومت آگاهانه و مومنانه رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر با اتکا به این آیه از قرآن کریم «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» (محمد/۷) و نیز با تبعیت محض از امام راحل که فرمودند:"خرمشهر را خدا آزاد کرد" علاوه بر بیرون راندن اشغالگران، پیروزی بزرگ ملت ایران و شکست دشمنان باعث تغییرات راهبردی در موازنه قدرت در جغرافیای سیاسی و امنیتی غرب آسیا شد.

تبعیت از ولایت فقیه و ایثار و جانفشانی شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت برای مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های مختلف باعث سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی و جایگاه ممتاز، شکوهمند و تأثیرگذار فرا منطقه‌ای جمهوری اسلامی شده است . فلذا نه تنها دست شوم استکبار جهانی در آرزوی اشغال حتی یک وجب از خاک کشور باز مانده بلکه در براندازی نظام جمهوری اسلامی با ایجاد هر فتنه‌ ای قطع شده بلکه ایران اسلامی به الگوی ملت‌های مظلوم منطقه و جوامع استکبارستیز در اقصی نقاط جهان تبدیل شده است.

ما دانش آموزان بسیجی با تعظیم به مقام شامخ امام راحل (ره) و شهیدان حماسه ساز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت روز ملی مقاومت و ایثار و نیز با تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام و شهدا علی الخصوص 36000 شهید دانش آموز ، با تاکید بر آمادگی همه جانبه برای پاسداری از آرمان‌ ها و دستاورد‌های عظیم فتح خرمشهر تحت زعامت رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اعلام می‌ داریم، هرگونه خطای راهبردی دشمنان داخلی و خارجی برایشان پشیمان کننده خواهد بود.

مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار