در جمع مربیان و سرگروهای صالحین بن مطرح شد

دشمن به دنبال مشارکت حداقلی در انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ، وظایف حلقات صالحین در انتخابات پیش رو را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۴۴۲۵۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام حسینی صدر در جمع مربیان و سرگروههای صالحین شهرستان بن گفت: در آستانه انتخابات بزرگی قرار داریم که نسبت به انتخابات های قبلی از حساسیت بالاتری برخوردار است زیرا اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است و هم چنین شرایط به گونه ای است که همه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند تا به خیال خود این شجره طیبه را از بین ببرند.

 وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا در وهله اول حضور مردم در انتخابات کم رنگ و کم رونق باشد و از طرفی هم اگر در تبلیغات خود مبنی بر مشارکت کم موفق نشوند دنبال این هستند که فرد اصلح انتخاب نشود تا مشکلات اقتصادی هم چنان ادمه دار باشد و مردم از انقلاب ناامید شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام  ضمن اشاره به فتح خرمشهر اظهارداشت: مقام معظم رهبری فرمودند خرمشهرها در پیش است و شاید یکی از این خرمشهرها انتخابات باشد که وظیفه ما را در قبال آن سنگین می کند، فلذا باید سعی کنیم آگاهی مردم را افزایش دهیم تا بهترین فرد را برای تصدی ریاست جمهوری انتخاب کنند.

وی ادامه داد: غربی ها به دنبال این هستند مدیریت مسائل کشور به دست جریان انقلابی نیفتد، زیرا می دانند اگر مدیریت در دست جریان انقلابی باشد بسیاری از مشکلات با تکیه بر توان داخلی حل خواهد شد و تفکر غرب گرایی دیگر در ایران مشتری نخواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی صدر افزود: از جمله شاخصه های یک رئیس جمهور اصلح می توان به تدین، پاک دستی ، فساد ستیز بودن، جوان و حزب اللهی و معتقد به توان داخلی و متکی بر استعداد عظیم جوانان اشاره کرد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار