اختصاص 200 میلیارد ریال برای مال‌سوختگان بازار ساحلی دیلم

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر از تخصیص بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای مال سوختگان بازار ساحلی دیلم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۰۵
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از تخصیص بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای مال سوختگان بازار ساحلی دیلم خبر داد.
در نشست عصر دیروز کارگروه اشتغال امداد استان لطفی مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه از روز اول این حادثه در مهر ماه سال گذشته تاکنون به هر طریقی در کنار این عزیزان بودیم و با رایزنی‌های فراوان توانستیم ابتدا به تعداد ٣١ نفر از این مال سوختگان که از کمیته امداد تسهیلات اشتغال دریافت نموده بودند مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ٣١ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مجدد از محل تبصره ١٦ و به تعداد ١٥ نفر از این عزیزان که بیمه محصولات داشتند نیز جبران خسارت از طرف بیمه پرداخت گردد.
وی با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های رییس و همکاران محترم حوزه اشتغال و خودکفایی شهرستان و رایزنی و پیگیری‌های امام جمعه محترم و پیگیری‌های حوزه‌های ستادی در استان و نیز نگاه خوب مرکز توانستیم بیش از ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای دیگر مال سوختگان بازار ساحلی دیلم اختصاص دهیم.
لطفی در ادامه از همکاری خوب امام جمعه و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات این بازاریان تقدیر کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار