به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد؛

پیاده روی رزمندگان در شهرستان فارسان

همایش پیاده روی عمومی با حضور جمعی از رزمندگان شهرستان فارسان به منظور گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و حماسه سوم خرداد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۵۰۵
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه ، سالروز حماسه فتح خرمشهر جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان فارسان همایش پیاده روی به مسافت 5 کیلومتر را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان و شهدای عملیات بیت المقدس، بر برگزاری برنامه های فرهنگی با رویکرد تبیین حماسه دفاع مقدس تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی گفت: بازخوانی و تبیین روحیه جهاد و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت، ایثار و مجاهدت برای نسل جوان است. جوانان ما باید بدانند که ارتش عراق روی در و دیوار شهر خرمشهر نوشته بود: «جئنا لینبقی» یعنی آمده ایم که بمانیم؛ اما كمتر از دو سال بعد با چنان خفت و خواری فرار کردند که در تاریخ ماندگار شدند.

صالحی افزود: امسال در خرداد ماه مسئله انتخابات را پیش روی داریم که امری بسیار حیاتی و مهم است و همانطور که رهبر انقلاب تاکید داشته اند در ابتدا باید به مسئله حضور پرشور مردم پرداخت، چرا که مشارک بالا در انتخابات برای هر نظام و حکومتی به منزله پشتوانه و آبرو بوده و این مشارکت بالا می تواند در مجامع بین المللی برای ایران عزیز اعتبار باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار