خبرهای داغ:

برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی، برای دختران دانش آموز و والدین آن‌ها در شاهرود

شاهرود_مسئول امور بانوان و جوانان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، از برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی در فضای مجازی، برای دختران دانش آموز و والدین آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۳۴۷۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
برگزاری کارگاه‌های متنوع آموزشی، برای دختران دانش آموز و والدین آن‌ها در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج؛ در راستای ارتقای آگاهی دانش آموزان و والدین و نیز بهبود مهارت‌های موثر بین والدین ودختران، کارگاه‌های آموزشی مجازی با رویکرد‌های متنوع و پر محتوا، برگزار شد.
عصمت السادات سیف مسئول امور بانوان وجوانان مدیریت؛ ضمن تشکر از مدیران مدارس، اظهار کرد: نقش والدین در فرآیند جامعه پذیری و انتقال ارزش‌های صحیح و منطقی به فرزندان (به ویژه دختران)؛ منطبق با اهداف نظام تعلیم و تربیت و بایسته‌های دینی، اجتناب ناپذیر است و با برگزاری این قبیل کارگاه ها، ضمن تحقق برنامه‌های عملیاتی حوزه زنـان، جوانان و خانـواده، سهم والدین در این گذار، به نحو مطلوب، پوشش داده می‌شود.
سیف افزود: موضوعاتی از قبیل، تقویت خودباوری و عزتمندی دختران، ارزش ها، هنجار‌ها ونقش‌های اجتماعی دختران، نهی از افراط و تفریط والدین در رفتار‌های دینی فرزندان، مهار خشم بی جا در والدین، تقویت جرات ورزی ومهارت نه گفتن در دختران، سبک‌های فرزند پروری، سواد رسانه، راه‌های کنترل فرزندان در فضای مجازی و بسیاری موضوعات دیگر، در این کارگاه‌ها مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
وی در پایان یادآور شد: با عنایت به نگاه بلند مدیران مدارس، در برخی از آموزشگاه‌های پسرانه نیز، این کارگاه‌ها با محوریت مذکّرین، به نحوی شایسته در طی سال تحصیلی، برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار