مشارکت حد اکثری در انتخابات موجب ناامیدی بدخواهان نظام خواهد شد

چابهار- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار گفت: مردم ایران بدانند که مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات سبب ناامیدی و یاس دشمنان نظام خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۳۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
حجت الاسلام بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار با اشاره به جنایت و تحرکات اخیر صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی اظهار داشت: امروز شاهد ایستادگی محکم محور مقاومت و غزه در مقابل این جنایتکاران هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: آن‌ها باید بدانند که آن دورانی که هر جنایتی را که اراده می‌کردند انجام می‌دانند گذشته و امروز در مقابل این ایستادگی به زانو درآمده اند.

وی تصریح کرد: امروز معادلات عوض شده و اگر دشمن غاصب صهیونیست یک ضربه بزند ۱۰ ضربه را متقابلاً خواهد خورد.

این مسئول بیان داشت: اگر یک کودک فلسطینی شهید شود یقین بدانید یک افسر صهیونیست در مقابل به درک واصل خواهد شد.

حجت الاسلام بامری گفت: درب‌های مذاکره در فلسطین جز غصب این سرزمین ثمره ایی دیگری در پی نداشته و این غاصبان بدانند که جواب زور با زور است و جواب موشک هم با موشک است.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های تسلیحاتی و موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: شک نکنید اگر امروز ایران اسلامی این قدرت را نداشت دشمنان برای حمله لحظه ایی درنگ نمی‌کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار با اشاره به اینکه روحیه ایثار، شهادت و مقاومت است که در میان جوانان ایران اسلامی موج می‌زند گفت: این روحیه الهی در میان دشمنان هرگز وجود ندارند و با یک موشک همه چیزه خود را خواهند باخت.

بامری با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: مشارکت حداکثری اصلی است که همه باید در آن سهیم باشند و دعوت همگانی برای رقم زدن یک انتخابات پرشور یک وظیفه است.

وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار