بیانیه مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت حملات وحشیانه و تروریستی اخیر داعش در افغانستان
کد خبر: ۹۳۴۱۹۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

بیانیه بسیج دانش آموزی استان اردبیل به مناسبت حملات وحشیانه و تروریستی اخیر داعش در افغانستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مجمع همفکری علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی اقدامات تروریستی اخیر گروهک ضاله داعش در شهر کابل و شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموزان افغانستان را شدیدا محکوم می نماید. ما این دست اقدامات وحشیانه را نتیجه حضور اشغالگرانه و منحوس کشورهای غربی بویژه ایالات متحده آمریکا در کشور دوست و برادر افغانستان می دانیم. با نگاهی به تاریخ نیم قرن اخیر منطقه می توان دست شوم آمریکایی ها و صهیونیست ها در تمامی فتنه انگیزی ها همچون تاسیس گروهک هایی چون القاعده و داعش را دید.حضور خبیثانه این شیاطین سال های طولانی است آرامش را از ملل مظلوم این منطقه ربوده است.

در این حادثه ما استاندارد دوگانه غرب را نظاره نمودیمکه جان ده ها دانش آموز مشغول تحصیل را بسیار  بی ارزش تر از جان یک هتاک به پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم می دانند و گویی کشته روزانه مسلمانان برای دولت ها و ملتشان دیگر امری عادی گشته است.

ما دانش آموزان بسیجی راه حل مساله تروریسم و ناامنی در منطقه غرب آسیا را اخراج بیگانگان و اتحاد بین کشورهای اسلامی برای تامین امنیت جمعی و گسترش ثبات و رفاه ملت هایمان می دانیم. ما دولت های اسلامی را به اهتمام ورزیدن در این عرصه، یعنی اخراج اشغالگران و برقراری اتحاد در جهان اسلام تشویق می نمائیم.

در پایان ما اعضای مجمع همفکری علوی و فاطمی بسیج و همدردی عمیق خود را با دولت و ملت و دانش آموزان مظلوم افغانستان، خانواده کشته شدگان و مجروحین این حادثه تروریستی همچنین جامعه دانش آموزی این کشور اعلام و از خداوند متعال علو درجات کشته شدگان  و شفای عاجل مجروحان این حادثه را مسالت داریم.

 


مجمع همفکری علوی و فاطمی سازمان دانش آموزی استان اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار