مسئول رئیس سازمان بسیج مداحان:

مردم با تمام مشکلات همچنان محکم و استوار در میدان هستند

زاهدان-جلسه مجمع الذاکرین شهرستان زاهدان با حضور حاج یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور و شرکت جمع کثیری از مداحان بسیجی خواهر و برادر در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۳۷۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه مجمع الذاکرین شهرستان زاهدان با حضور حاج یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور و حجت‌الاسلام باقربیک مدیر کل سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: هر جامعه‌ای در پی مشروعیت خویش در فضای داخلی و بین المللی است و یکی از تلاش‌های مهم برای رسیدن به این مشروعیت در عرصه‌های مختلف سیاسی بحث انتخابات به ویژه انتخابات ریاست جمهوری است که دارای حساسیت بسیار بالایی است؛ و دشمن هم با توجه به اهمیت این موضوع فعالیت‌های ضدایرانی خویش را در این زمینه برای ناکامی ان و یا نیل به دو و یانهایتا یکی از اهداف که شامل عقب افتادن زمان انتخابات و یا اینکه باکم‌ترین آرا وحضور اتفاق بیفتد را وسعت بخشیده است.

وی با اشاره به نظام مردم سالاری دینی ایران افزود: امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم در منطقه وهم دنیا حرف برای گفتن دارد یکی از دلایلش، مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف انتخاباتی به ویژه انتخابات ریاست جمهوری است.

سرهنگ پاسدار یوسف ارجونی با تاکید به این مسئله که بعد از جنگ جهانی، هیچ کشوری جرات شلیک حتی یک فشنگ به سمت آمریکا را نداشت افزود: اگر موشک‌های ایرانی عین الاسد یکی از پایگاه‌های نظامی مهم آمریکا را نشانه رفت وپس از آن هم با قدرت اعلام نموداین نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که نشات گرفته از همین مردم سالاری است.

این مسئول در ادامه از مردم سالاری به عنوان یک نعمت الهی یاد کرد و گفت: امروزه مردم با تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی که دارند بازهم همچنان محکم و استوار برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی در میدان هستند و بیش از پیش دشمنان این مرز و بوم را ناکام خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور ضمن برشمردن ویژگی‌های اصلی رییس جمهور به عنوان قدرت برتر اجرایی کشور در پنج شاخصه ولایی بودن، اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی، نترس و شجاع و انقلابی و جهادی بودن مقابله با انگیزه فساد اذعان داشت:وظیفه مداحان به عنوان افراد صاحب تریبون و اثر گذار، تشویق و ترغیب به شرکت حداکثری مردم در انتخابات و تبیین و تبلیغ فرد اصلحی است که از شورای نگهبان رای اعتماد بگیرد.

ارجونی ادامه داد: باید همه در این مورد خاص احساس مسئولیت کنیم تا انشاءالله این بار نیز کارنامه‌ای درخشان به اوراق افتخار و مردم سالاری ایرانی افزوده شود.

حجت الاسلام باقر بیک در ادامه ضمن خرسندی از برگزاری چنین جلساتی وتایید سخنان ریاست سازمان بسیج مداحان کشورگفت: گریه بر امام حسین (ع) یک فضلیت است، فضیلتی که بواسطه این توفیق باید قدر دان بود و ازجمع‌ها و مجالس مجمع الذاکرین بهترین بهره‌های علمی و معنوی با همکاری مجموعه‌های بسیج مداحان و کانون مداحان که در این زمینه فعالیت دارند با حضور اساتید مجرب و متعهد برده شود.

در انتها نیز از نفرات برتر مسابقات تیراندازی ایام میلاد حضرت علی (ع) تجلیل شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار