امام جمعه مریوان در گفتگو با خبرگزاری بسیج

دفاع از قدس،دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی است

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان گفت: قدس متعلق به تمامی مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش در جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۱۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
ماموستا مصطفی شیرزادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کردستان، گفت: بی شک با توجه به اینکه جهان اسلام، قدس را از آن خود می‌دانند که توسط صهیونیست‌ها غصب شده، بر مسلمانان جهان تکلیف الهی و واجب شرعی و دینی است که از بیت المقدس با جان و دل دفاع کرده و قدس شریف را با عملی کردن رهنمود‌های مقام معظم رهبری و گسترش اخوت و برادری از چنگال این رژیم غاصب و منحوس خارج کنند.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین تنها مسئله جهان اسلام نیست بلکه مسئله جهان بشریت است گفت: بر همه ما واجب است از خداوند پیروزی آن‌ها را بخواهیم و با زبان روزه برای پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطین بر کفار صهیونیسم و برچیدن بساط ظلم و ستم از روی زمین دعا کنیم.

امام جمعه مریوان در ادامه افزود: قدس متعلق به مسلمانان است و بزرگداشت این روز جهانی تلاش در جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی محسوب می‌شود.

ماموستا شیرزادی روز قدس را روز بزرگی برای ایجاد وحدت فکر و اندیشه در رابطه با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد و افزود: برکات این روز مبارک سبب شده که ملت فسطین همواره احساس کرده که در تمام دنیا بالاخص ایران اسلامی و تمام آزادی‌خواهان این سرزمین از آنان پشتیبانی کرده و یقینا در عاقبت پیروز خواهند شد.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه اسرائل غاصب از ۷۰ سال گذشته نسبت به مسلمانان فلسطین ظلم و زور می‌کنند، تصریح کرد: امروزه مقام معظم رهبری و ملت ایران پشتیبان و حامی ملت قدس هستند و هیچ‌گاه جنایت آن ظالمان را فراموش نخواهند کرد و از ادامه این راه دست‌بردار نیستند.

این ماموستای اهل سنت تصریح کرد: گرچه امسال بخاطر بیماری کرونا همانند سال گذشته راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نخواهد شد، اما سخنان و رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره اهمیت روز قدس و وظایف مسلمانان، هزاران برابر راهپیمایی و تجمعات ارزش، اعتبار و بازتاب داشت تا حدی‌که فرامینش لرزه بر تن استکبار جهانی انداخته است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار