صلح و سازش بین دو طایفه چاریزهی و محمودزهی

سیب و سوران-دو طایفه چاریزهی و محمودزهی در روستای دهمندا از توابع بخش پسکوه شهرستان سیب و سوران با وساتط فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران با یکدیگر صلح و سازش کردند..
کد خبر: ۹۳۴۰۰۱۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۹
به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب سوران صلح و سازش بین دو طایفه چاریزهی و محمودزهی در روستای دهمندا از توابع بخش پسکوه شهرستان سیب و سوران با وساتط فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران و مولوی‌ها و بزرگان منطقه انجام شد.
 
در این برنامه مولوی دوست محمد مزارزهی از پسکوه و مولوی محمد اکبر پسکوهی از پسکو و مولوی بهروزنیا از سیب سوران و مولوی دامنی از ایرانشهر و مولوی گل محمد چاریزهی از ایرانشهر و بزرگان منطقه پسکوه عبدالرحمان زومکزهی و گل بیک چاری زهی و فردوس چاریزهی و حاجی بجار چاریزهی حضور داشتند.

در این برنامه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب سوران گفت: گاهی ممکن است بین فرد و افرادی مشکل و اختلافی به وجود بیاید در این زمان نیاز است است تا بزرگان منطقه وارد عمل شوند این اختلافات را حل نمایند تا مشکلات بدتر از این نشود گاهی ممکن است در بین اختلافات دو فرد یا دو خانواده یا دو طایفه افرادی که هیچ ربطی به این مسائل و اختلافات ندارند آسیب ببینند و نباید ما در منطقه شاهد چنین اختلافاتی در بین مردم باشیم، زیرا باعث می‌شود تا چهره منطقه و نام آن و امنیت آن از سوی دیگر شهرستان‌ها و دیگر کشور‌ها به خوبی به زبان آورده نشود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار