به مناسب روز جهانی قدس صادر شد؛

اطلاعیه بسیج متخصصین و اقشارسپاه استان

به مناسب روز جهانی قدس دبیرخانه بسیج متخصصین و اقشارسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اطلاعیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۳۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن این  اطلاعیه را با هم مرور کنیم...

نامگذاری آخرین جمعه «رمضان المبارک» به نام «روز جهانی قدس» توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به دلیل مضرّات جهانی غدّه سرطانی رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیستی بوده و هست، اگر چه این تلاش جنایتکارانه با پشتیبانی طرح‌های آمریکایی از قبیل «معامله قرن» همراه است، اما به دلیل تابش نور اسلام ناب و اراده پولادین مقاومت به «شکست قرن» مبدل شده است.

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی درفلسطین،غزه و دیگر کشور‌های اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

بی تردید قدس شریف آزاد خواهد شد و این وعده خدای متعال حتمی است. اسرائیل غاصب که روزی ارتش آن، در چشمان عرب معاصر،افسانه شکست ناپذیری را جلوه می‌نمود امروز نمادی از یک مجموعه تمام شکست خورده و در حال فروپاشی است.

در این «اضمحلال نزدیک» نقش قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم یعنی سردار بزرگ اسلام و ایران، «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» بی بدیل است و امسال در بزرگداشت روز جهانی قدس اگر چه حضور جسمانی فرمانده سابق نیروی قدس مشهود نیست ولکن مکتب حاج قاسم، الهام بخش آزادیخواهان و حق طلبان عالم برای آزادی بیت المقدس و قدس شریف است.

 اما دولت‌های اسلامی و مردم مستضعف جهان با اتحاد و همبستگی و با بسیج همه امکانات برای خشکاندن ریشه این غده سرطانی در مقابل طراحان جنایتکار و مزدور معامله قرن بایستند و از افکار پلید شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل جلوگیری کنند.

از ابتدای شکل گیری رژیم غاصب و سلطه گر اسرائیل همواره به حقوق مسلّم مردم مظلوم و مقاوم فلسطین تجاوز شده، برخی حکومت‌های عربی و غربی و در رأس آن‌ها آمریکا، از آن حمایت کرده اند. در حقیقت، سلاح‌های هسته‌ای و کشتار جمعی که در مقیاسی گسترده در زرادخانه‌های رژیم صهیونیستی ذخیره شده است، نه فقط به جهت مقابله با مردم بی دفاع فلسطین بلکه در راستای سلطه بر جهان اسلام و منطقه خاورمیانه است.

از زمان اشغال سرزمین فلسطین تاکنون بسیاری این واقعیت را گوشزد کرده‌اند که مسئله اشغال سرزمین فلسطین، موضوع یک ملت و دولت یا یک قوم و قبیله نیست بلکه شراره‌های شری آشکار است که دامان انسان و انسانیت را گرفته و حدود آن در گستره یک جغرافیای خاص محدود نخواهد شد.

جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گرانسنگ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه می باشد، باید نشان دهند که مصمّم به بازگشت به سنّت‌های شکوهمند اسلام و در راس آن، وحدت مسلمانان هستند.

اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیر به کار گرفته شود، قطعا شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود. دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست.

با توجه به اینکه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، تجمعات و راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد، اما ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران با زنده نگه داشتن روز قدس که آرمان جمهوری اسلامی ایران است، طنین حمایت خود را رساتر از همیشه نسبت به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین از طریق فضای مجازی به گوش جهان خواهند رساند و رجا واثق داریم که جبهه مقاومت، زنده‌تر، قوی‌تر، بالنده‌تر و با انگیزه‌تر برای خروج نیروهای تروریست آمریکایی اراده الهی خود را به کار خواهد گرفت.

ستاد تخصصی بسیج اقشار متخصصین حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام اعم از بسیج مداحان- هنرمندان- حقوقدانان مهندسی کشاورزی، عمران و صنعت- ورزشکاران- اصناف- اساتید-پیشکسوتان- جامعه پزشکی- اصناف و کارگری-بسیج  صداوسیما – رسانه-  طلاب عشایری و بسیج جامعه زنان مجمع عالی بسیج و هیئت اندیشه ورز سپاه استان  بار دیگر ضمن  حمایت از کشور فلسطین، مردم فلسطین و آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت و حرکت انتفاضه، در روز قدس امسال، با گوش جان سپردن به رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب تأکید می‌کند که با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

ارسال نظرات