دیدار با مادر شهید عباس مرادی در هامون

هامون-بمناسبت هفته بسیج فرهنگیان و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با مادر شهید عباس مرادی، شهید فرهنگی شهرستان هامون دیدار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۰۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
سرهنگ پاسدار عبدالله شیرازی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن تبریک هفته معلم گفت: بمناسبت هفته بسیج فرهنگیان و هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم با مادر شهید عباس مرادی، شهید فرهنگی شهرستان هامون دیدار شد.
 
مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: این دیدار با هدف تکریم از خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا  بر گزار شده است.
 
وی بیان کرد: شهدا سرمایه های عظیم و معنوی انقلاب اسلامی هستد که باید در راستای ادامه دادن راه و اهداف این حماسه آفرینان در جامعه گام برداشت.
 
این مسئول با اشاره به این مطلب که شهدا هدایتگر بشریت هستند ادامه داد: الگو پذیری از رفتار و  زندگی شهدا بهترین الگو برای نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی است.
 
وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایرانی با الگو گیری از اسطورهای ایثار و شهادت می توانند در برابر تهدیدات دشمنان چون کوه ایستادگی و مقاومت کنند و با تفکر شهادت طلبی در برابر آنان پیروز میدان شوند چرا که دشمن از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و ملت ما ترس و واهمه دارد.
 
گفتنی است ایم دیدار با حضور مدیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سبزپوشان سپاه ناحیه هامون و مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان هامون اجرا شده است.
ارسال نظرات