تلاش دشمنان برای مأیوس کردن مردم برای حضور در انتخابات

شاهرود_فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج شاهرود گفت: دشمنان نظام اسلامی و رسانه های آنها با برجسته کردن برخی مشکلات تلاش دارند مردم را از مشارکت در انتخابات مایوس کنند.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۷۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در بازدید از دفتر خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های آن‌ها با برجسته کردن برخی مشکلات تلاش می‌کنند مردم را از مشارکت در انتخابات مایوس کرده و حضور آن‌ها را بی نتیجه جلوه دهند.
وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی اعلام کردند، شرکت در انتخابات فرصتی برای مشارکت مردم در امور است، ضمن این که پایه‌های نطام اسلامی نیز با حضور گسترده مردم مستحکم‌تر می‌شود.
جلالی با بیان این که روند اجرایی انتخابات به طور دقیق تا به امروز انجام شده و مانع از رسیدگی به سایر فعالیت‌های فرمانداری نشده است افزود: برخی تصور می‌کنند در زمان نزدیک به انتخابات، فرمانداری‌ها همه توان خود را فقط به این موضوع معطوف می‌کنند.
فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه از زمان آغاز روند اجرایی انتخابات تاکنون مسایل به طور دقیق بررسی و در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: از ۱۸ اسفند سال گذشته و حتی قبل از آن همه مراحل اجرایی با دقت تمام پیش برده شد و این کار خدشه‌ای به سایر فعالیت‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وارد نکرده است.
جلالی با بیان اینکه سایر دستگاه‌های متولی هم باید کار انتخابات را جدی‌تر پیش ببرند، ابراز داشت: لازم است فضای برگزاری انتخابات برای حضور پرشور‌تر و حداکثری مردم آماده شود.
در این دیدار علی عامری مدیر دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان شاهرود نیز گزارشی از فعالیت های از خبرگزاری ارائه و بر توجه به انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.
ارسال نظرات