امام جمعه شهر هچیرود مطرح کرد

نقش مهم سپاه در تربیت نیروی‌های انقلابی

ساری-حجت الاسلام مازندرانی افزود: امروزه با توجه به سیل عظیم هجمه‌های دشمن علیه این نهاد پاک و مقدس، تربیت نیرو‌هایی متعهد، انقلابی و آگاه نیاز به عقیدتی سیاسی را کما فی السابق پر رنگ‌تر کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۸۹۵۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
نقش مهم سپاه در تربیت نیروی‌های انقلابی
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان چالوس؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، فرمانده سپاه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از همکاران با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

 در این دیدار حجت الاسلام صالحی مازندرانی امام جمعه شهر هچیرود ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم گفت: شهید مطهری حق بسیاری بر کشور و اسلام دارد چه در بعد سیاسی و اجتماعی و چه در بعد اسلامی و اخلاقی.
 
حجت الاسلام مازندرانی افزود: امروزه با توجه به سیل عظیم هجمه‌های دشمن علیه این نهاد پاک و مقدس، تربیت نیرو‌هایی متعهد، انقلابی و آگاه نیاز به عقیدتی سیاسی را کما فی السابق پر رنگ‌تر کرده است.
 
وی در ادامه به نقش والای مربیان و هادیان در اعتلای به این امر گفت: مربیان و هادیان سیاسی ما با بصیرت افزایی و روشنگری‌های خود می‌بایست به طرق گوناگون با جنگ نرم دشمن که عقاید و فرهنگ جوانان ما را هدف گرفته است را خنثی کرده و جوانان را با مکتب اسلام ناب محمدی آشنا سازند.
 
در پایان این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه چالوس هم ضمن تبریک هفته معلم، از زحمات ائمه جمعه و تلاش‌های مخلصانه و مجدانه آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.
 
گفتنی است؛ جمعی از پایوران شهرستان با ائمه‌های شهرستان چالوس حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد جباری، حجت الاسلام والمسلمین جهاندار امام جمعه شهر مرزن آباد و همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا صالحی مازندرانی امام جمعه شهر هچیرود دیدار کردند.

نقش مهم سپاه در تربیت نیروی‌های انقلابی
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها