خبرهای داغ:

تقدیر مسئولان مدیریت شهری شاهرود از ریاست دانشگاه علوم پزشکی

شاهرود_ شهرداری و ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود از ریاست دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در راستای مقابله با کرونا شرق استان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۴۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
تقدیر مسئولان مدیریت شهری شاهرود از ریاست دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا حاجی محمد علی در دیدار با ریاست علوم پزشکی شهرستان شاهرود در راستای تقدیر از زحمات ایشان و کادر درمان با بیان اینکه یک سال و نیم از شیوع کرونا در کشور میگذرد، اما هنوز هیچ کدام از کادر درمان از کار و خدمت رسانی دست نکشیده اند و همواره پر تلاش در حال خدمت هستند، افزود: نظام سلامت و کادر درمان همانند سه موج قبلی در مقابل این موج بسیار خطرناک هم ایستادگی و از موج چهارم هم با همت و تلاش این عزیزان عبور خواهیم کرد.
وی ضمن بیان این مطلب که وظیفه خود می‌دانیم که از تمامی کادر درمان و مدافعان سلامت در جهت خدمت صادقانه تقدیر و تشکر کنیم، ابراز داشت: مدیریت شهری در کنار کادر درمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد..
سید جواد بی طرف ضمن آرزوی سلامتی برای این قشر تلاشگر، ایام ضیافت الهی و شهادت حضرت علی (ع) را تبریک و تسلیت گفت و افزود: تلاش شبانه روزی پزشکان و پرستاران و کادر درمان جای تقدیر و تشکر دارد و مدیریت شهری آمادگی خود را بدون هیچ منتی در کنار کادر درمان اعلام می‌دارد.
وی ضمن بیان این مطلب که بی شک با عمل به توصیه‌های بهداشتی میتوان این ویروس را کنترل کرد، ابراز داشت:امیدواریم توانسته باشیم در این دیدار کوتاه و مختصر ضمن خدا قوت به کادر درمان از زحمات آنان در این چندروز اخیر تقدیر و تشکر کرده باشیم.
شایان ذکر است در پایان شهردار شاهرود مهندس علیرضا حاجی محمد علی و ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود سید جواد بیطرف از دکتر چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهرداری شاهرود با ارئه لوح تقدیر تشکر و قدر دانی کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها