حامدجعفری

پیام آدینه امام جمعه شهراهرم

حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم درپیام آدینه خودگفت:نشست وین دستاوردی جز مراقبت از تفکر تحریف ندارد
کد خبر: ۹۳۳۸۱۲۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان،حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم درپیام آدینه خود باتوجه به تعطیلی چند هفته ای نماز جمعه درفضای مجازی گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین وصلی الله علی سیدنا ونبینا علی محمد وآله الطاهرین.
شب بسیار مهم قدر را باید قدر دانست و در لحظات کیمیایی لیله القدر حداکثر استفاده برد.
شب قدر شب احیاء برای عبادت و بندگی است که باید قدر دانست.
شب قدر شبی است که همه خوبی ها توسط مجرای فیض الهی که حضرات معصومین علیهم السلام هستند مقدرات یکساله رقم خواهد خورد. ان ذکر الخیرکنتم اوله واصله وفرعه ومعدنه وماواه ومنتهاه ( اگر از خوبی یاد شود آغاز وریشه وشاخه وسرچشمه وجایگاه نهایتش شما هستید)
به برکت وجود نبی مکرم اسلام شب قدری به امت داده شده که بهتر از هزارماه است که برای رسیدن به وادی توحید وبندگی با شب قدر کوتاه می شود که به برکت تنزل قرآن و ولایت است. برای رسیدن به فیض و نورانیت ثقلین باید وارد بیتی شد که بیت توحید است فی بیوت اذن الله ان ترفع ویذکرفیها اسمه. ورود به بیت ولایت وعصمت ظرف درک فیض ونور قرآن در شب قدرخواهدبود.

دورازده اردیبهشت سالروز شهادت معلم فیلسوف علامه مطهری تسلیت عرض می کنیم . نقش معلم همچون سوزن بانی است که مسیر قطار بشریت را در مسیر حقیقت و توحید قرار می دهد و از انحراف و غفلت نجات می دهد. این هفته را به همه فرهنگیان و مربیان و معلمان عزیز تبریک عرض می کنیم.

وزارت ارتباطات باید نسبت به اینترنت ضعیف از جامعه فرهنگیان عذر خواهی کند که چرا برای اپراتور هایی که در کلاب هاوس اختلال ایجاد کنند روزانه 50 میلیارد تومان جریمه می کند ولی اینترنت ضعیف برای آموزش و پرورش مهم نیست

اما یک نکته در مورد مذاکرات برجامی که به فرمایش امام خامنه ای مدظله العالی می باییست تمام تحریم های برجامی برداشته شده و بعدا راستی آزمایی شده تا مذاکرات ادامه پیدا کند. اما آمریکا حاضر به برداشتن همه تحریم ها نشده وفقط با برداشتن بخشی از آنها پای میز مذاکره آمده و حاضر به راستی آزمایی از طرف ایران هم نیست؛ و در دور جدید نیز با رد کردن خطوط قرمز تعیین شده و با ظاهرسازی و دوگانگی «مرد میدان» و «میزمذاکره»به دنبال سرپوش گذاشتن بر عدم کارایی وعدم موفقیت در برجام هستند.
کسوف های متعدد «خورشید تابان برجام» ان شاء الله با حضور گسترده در انتخابات پیش رو و انتخاب تفکر «رئیس جمهور جوان حزب اللهی» برطرف خواهد شد. نشست وین دستاوردی جز «مراقبت از تفکر تحریف» ندارد و استمرار جریان تفکر دوگانه سازی «موشک و معیشت» و « مردمیدان و میز مذاکره» است.استمرار تقابل «تفکر اسلام» و «تفکر استکبار» است که مردم می بایست از این شبهات دوباره گزیده نشوند.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار