در راستای تداوم خدمت بی منت سپاه:

بسیج عشایری سرپرستی 200 کودک یتیم را برعهده گرفت

زاهدان-با هدف کاهش آلام نیازمندان، سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان با پیوستن به طرح اکرام ‏ایتام و محسنین سرپرستی 200 کودک یتیم را برعهده گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
سرهنگ پاسدار حسین فروغی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که ایتام به دلیل نداشتن پشتوانه‌های حمایتی در طول زندگی خود در زمینه ادامه تحصیل، مسیر شغلی و سایر موارد به آسیب‌های اجتماعی فراوانی دچار می‌شوند، گفت: طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و ... آغاز بکار کرد.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در قالب کمک به یتیم خاص، کمک به دانش‌آموز خاص، کمک به دانشجوی خاص اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: بسیج و کمیته امداد با همکاری یکدیگر در زمینه جذب حامیان طرح اکرام ایتام وارد میدان شده اند و با ورود بسیج به میدان، اطمینان را به همگان می‌دهد که هیچ یتیمی بدون حامی نباشد؛ و هر جا بسیج وارد میدان شد، کار‌ها با سربلندی صورت می‌پذیرد.

این مسئول بیان کرد: بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یک اقدام خیرخواهانه و با پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین سرپرستی ۲۰۰ کودک یتیم و نیازمند را بر عهده گرفت.

وی افزود: در این طرح هر حامی نیکوکار می‌تواند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان سرپرستی یک یا چند کودک یتیم یا نیازمند را عهده دار شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر برای مشارکت در این اقدام هر فرد حداقل حمایت مادی و معنوی از یک کودک یتیم و محسنین را عهده دار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار