آخرین جزئیات انتخابات پارلمان شهری غرب استان تهران:

تایید صلاحیت (73درصد) داوطلبان در "شهریار" و (65درصد) از "رباط کریم"

بنابر گفته فرماندارن این دو شهرستان،بیش از نیمی از افراد واجد شرایط در انتخابات شهری مورد تایید مسئولین‌ مربوطه قرار گرفتند و بر این اساس، رد صلاحیتها هم می توانند در مهلت قانونی اعتراض خود را ارائه دهند.
کد خبر: ۹۳۳۷۹۴۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: به نظر می رسد تا به این لحظه کاروان انتخابات ششمین دوره پارلمان شهری در غرب این استان به مقصد نزدیک شده است و حالا نگاه ها فقط به دو روز آینده معطوف شده، تا تکلیف رد صلاحیتهای این دوره که جمعاً رقم 62 درصدی را تشکیل داده اند معلوم گردد.

در این راستا، "نوراله طاهری" فرماندار شهرستان شهریار، از تایید 73 درصد داوطلبان شورای اسلامی این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع ۵۴۵ نفر داوطلبان ثبت‌نام کننده در انتخابات حدود ۲۷ درصد از داوطلبان با مستندات موجود مورد تایید قرار نگرفته‌اند،که بایستی از ظرفیت‌ها و مهلت‌های قانونی موجود برای کسب تاییده خود استفاده کنند.

"وی 3 روز را برای اعتراض رد صلاحیتها تعیین کرد و افزود: این افراد با مراجعه به هیات نظارت استان تهران اعتراض خود را تسلیم کنند، تا هیات نظارت با رسیدگی مجدد نتیجه را به هیات اجرایی شهرستان اعلام کند.

اما آخرین جزئیات از سومین شهر پرجمعیت غرب استان یعنی رباط کریم‌ نیز، حاکی از تایید صلاحیت 65 درصدی نامزدان این دوره و رده صلاحیت 35 درصدی داوطلبان دارد، به گونه ای که " نظام ملکشاهی" فرماندار این شهرستان اخیراً گفته بود: از مجموع ۳۱۰ داوطلب ثبت نام شده، ۲۹۱ نفر در هیئت اجرایی تایید  و ۱۶ نفر که پنج درصد ثبت نام شدگان را در بر می گیرد رد صلاحیت شدند.

او همچنین اضافه کرد: پس از بررسی پرونده ها در هیئت نظارت نیز ، ۱۷۹ نفر تایید و ۳۵ درصد که شامل ۱۰۲ نفر می شود رد صلاحیت شدند.

"ملشکاهی از افراد تایید نشده خواست، در مهلت قانونی اعتراض خود را ارائه دهند."

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار