شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی است

چابهار-سرهنگ پوراحمدیان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت: شهید مطهری (ره) یکی از سرمایه‌های عظیم و از طلایه داران مبانی فکری انقلاب اسلامی است که برای ایجاد تحولات فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مجاهدت کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۳۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
سرهنگ پاسدار محمد علی پوراحمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: بی تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ماموریت‌ها و وظایف محوله مرهون تعالیم وآموزه‌های فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و مجاهدت‌های خستگی ناپذیرروحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری(ره) است.

وی ادامه داد: فلسفه و رمز نام گذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیانگر ضرورت تجلّی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است.

فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: مبنا و بنیان دین اسلام تعلیم و تربیت است و معلمی یکی از شئون الهی است که در وجود انبیاء و پیامبران نهاده شده است تا رسالت تعلیم و تربیت را برعهده گرفته و معلم بشریت باشند، به همین دلیل است که معلمی را شغل انبیاء نامیده‌اند و در تمام جوامع بشری معلم دارای ارزش، شأنیت و جایگاهی ویژه است.

وی در ادامه افزود: معلمی و قرار گرفتن در جایگاه تدریس به عنوان معلم و استاد یکی از توفیقات الهی است که قطعا هرمقدار شخص قدر این جایگاه و این فرصت مغتنم را بیشتر بداند، توفیقات روز افزونی شامل حال او خواهد شد و خواهد توانست فیوضات بیشتری از این توفیق الهی کسب نماید.
ارسال نظرات