آثار شهید مطهری پاسخ بسیاری از شبهات روز است

چابهار-حجت الاسلام بامری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز تشکیل به درایت معمارکبیر انقلاب درپستی وبلندی‌های نظام مقدّس میهن اسلامی نقش آفرین بود.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۳۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، حجت الاسلام بامری  ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم گفت: امام خمینی (ره) از همان اوّل هدفشان تربیت نیرو‌هایی بود که در زمینه‌ی جهاد اصغر واکبر وهم درزمینه‌ی جنگ نرم وبصیرت روز افزون آماده وفعّال باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه چابهار ادامه داد: این رسالت را به عهده‌ی کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه نهادند و همزمان با شروع این هفته مبارک از ۶ اردیبهشت زمینه گسترش فرهنگ انقلاب و اسلام توسط این عزیزان رافراهم نموده است.
 
وی افزود: شهید مطهری شخصیّتی بود که دانشگاهیان، حوزوی‌ها وقشر‌های مختلف مردم از فیض وجودش بهره‌مند شده واکنون نیز آثار او پاسخ بسیاری از شبهات ومسائل گوناگون روز را ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام بامری با اشاره به روایت معروف امام صادق (ع) که می‌فرمایند: (شبهات به کسی که زمان خود را بشناسد نمی‌رسد) تصریح کردند:شهید مطّهری اسوه‌ی عالمان در زمان خویش بودند چرا که هر شبهه‌ای با موضوع علمی، اعتقادی و سیاسی... وقتی مطرح می‌شد ایشان پاسخ دقیق و منطقی داشت.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: امروز نیز عالمان و خواص باید مثل ایشان زمان شناس بوده و دشمنان قسم خورده این مردم را مأیوس نمایند چرا که قطعا معاندان میخواهند مشارکت مردم در انتخابات پیش رو کمرنگ باشد، ولی مردم بصیر و همیشه در صحنه بار دیگر آن‌ها را مفتضح خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار