برگزاری طرح حامی یابی برای ۹۰۰ نفر از ایتام شهرستان کهنوج

جلسه طرح حامی یابی برای ۹۰۰ نفر از ایتام و محسنین شهرستان کهنوج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،مسئول بسیج سازندگی، ریاست کمیته امداد و گروه های جهادی سطح شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۵۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  جلسه طرح حامی یابی برای ۹۰۰ نفر از ایتام و محسنین شهرستان کهنوج با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،مسئول بسیج سازندگی، ریاست کمیته امداد و گروه های جهادی سطح شهرستان برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج در این جلسه ضمن اعلام آمادگی جهت انجام طرح فوق،  بر اهمیت و تاثیر معنوی این اقدام تاکید کرد .

غلامعباس نکونام عنوان کرد: افراد علاقمند زیادی در سطح جامعه جهت مشارکت در امور خیریه هستند که بسیج با زیر ساخت و سرمایه اجتماعی همچون اعتماد مردمی در اختیار دارد، می تواند مشارکت این افراد را جلب نماید .

وی افزود : آیات و روایات مختلف مبنی بر یاری رساندن به نیازمندان به ویژه ایتام تاکید دارد، و ارزش این امور معنوی در ایام مبارک ماه رمضان دو چندان می باشد.

رییس کمیته امداد شهرستان کهنوج با تقدیر از همکاری سپاه و بسیج در این طرح عنوان کرد: در مجموعه کمیته امداد طرح ها و برنامه های مردم یاری و خدمات رسانی مختلفی برای نیازمندان وجود دارد که یکی از آنها طرح حامیان ایتام و محسنین می باشد که طی آن افراد می توانند تحت عنوان حامی ، حمایت یک یا چند نفر از ایتام و محسنین را بر عهده بگیرند .

مرتضی چمنی تصریح کرد:حداقل مبلغ حمایتی ماهیانه ۱۰ هزار تومان می باشد که توصیه موکد می گردد افرادی که می خواهند در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند با توجه به شرایط در صورت امکان ،ماهیانه ۴۰ هزار تومان مساعدت به عمل آورند .

وی در پایان تصریح کرد: هدف این طرح یاری رساندن ، خدمات رسانی بهتر و سریعتر به نیازمندان مشمول می باشد که پس از ثبت نام حامی در سامانه اکرام کمیته امداد و قبول حمایت یک یا چند یتیم و محسن ، شناسنامه عکس دار و شماره کارت بانکی فرد در اختیار حامی قرار می گیرد و وی می تواند به راحتی مبلغ مساعدت ماهیانه خود را به حساب افرد تحت حمایت واریز نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار