خط لوله آسیب دیده بزرگراه حساس و پرترافیک شهید تندگویان ترمیم شد

شکستگی خط لوله 150 میلی متری بزرگراه حساس و پرترافیک شهید تندگویان پیش از بروز آسیب های بیشتر ناشی از نشتی شدید آب برطرف شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۷۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مدیرناحیه2(نازی آباد) آبفای منطقه6 تهران با اعلام این خبر گفت: در این حادثه  به دلیل قدمت و فرسودگی این خط لوله 150 میلی متری و میزان شکستگی و آسیب وارد شده، حجم قابل توجهی آب نشت کرده و محدوده وسیعی از بزرگراه شهید تندگویان دچار آب گرفتگی شد که این امر نگرانی زیادی در زمینه فرونشست زمین و بروز حوادث جبران ناپذیر را در پی داشت.

محمدکاظم عقا افزود: به همین جهت به منظور پیشگیری از اتفاقات جبران ناپذیر و آسیب های بیشتر در محدوده بزرگراه،  با سرعت عمل کارشناسان حوزه بهره برداری و گروه های امدادی و عملیاتی محل دقیق شکستگی مشخص و پس از حفاری و انجام مقدمات لازم محل شکستگی در کم ترین زمان ممکن ترمیم شد و ضمن جلوگیری از هدررفت حجم زیادی آب،  از بروز حوادث جانی و مالی ناشی از فرونشست زمین جلوگیری شود.

وی در پایان با سپاس و قدردانی از حمایت و پشتیبانی معاونت بهره برداری شرکت و همت و تلاش گروه های امدادی و عملیاتی ناحیه2 (نازی آباد) و ناحیه3(خانی آباد) در اجرای این عملیات تعمیر و نگهداری خاطرنشان کرد: به دلیل بروز این حادثه در محدوده مرزی نواحی دو و سه آبفای منطقه ، اجرای عملیات حفاری و ترمیم این خط لوله آسیب دیده با همکاری و همدلی مثال زدنی گروه های امدادی و عملیاتی این دو ناحیه با موفقیت انجام شد.

ناحیه2 (نازی آباد) آبفای منطقه6تهران( شهرری)، به ۴۵ هزار مشترک با جمعیتی در حدود 317 هزار و 764 نفر در محدوده منطقه 16 و بخشی از منطقه19 شهرداری تهران خدمات رسانی می کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار