فرمانده سپاه سلمان در گفت و گو با«بسیج»:

انتخابات فرصت طلایی مردم برای تعیین آینده کشور است/ دشمنان با دولت انقلابی نمی تواند کنار بیایند

زاهدان- سردار شفائی گفت: اگر با تمام ظرفیت پای کار باشیم می توانیم با پرچمداری علما، بصیرت روحانیون و تلاش های بی دریغ فرزندان انقلابی، از این انتخابات سربلند بیرون بیائیم .
کد خبر: ۹۳۳۶۶۲۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴

سردار احمد شفائی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی انتخابات متعددی صورت گرفته که مظهر مردم سالاریِ دینی و همچنين عامل تعیین کننده حمایت های مردم از نظام بوده است، افزود: روند انتخابات کننده در کشور همواره به نحوی بوده که تهدیدات دشمنان را خنثی کرده، و نه تنها تضمین کننده امنیت ملی بوده است بلکه عامل افزایش دهنده آبروی بین المللی جمهوری اسلامی در جهان نیز به شمار می رود.


فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان همچنین‌ حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را باعث حمایت جامعه از چهارچوب های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: تمام مسئولین و کارگزاران کشور ،با رای مردم به صورت مستقیم یا غیر مستقيم انتخاب می شوند، بنابراين، رای مردم در هر انتخاباتی، از نظر کمیت؛یعنی میزان رای و کیفیت و ویژگی منتخب یا منتخبین؛ ارتباط مستقیمی با میزان کار آمدی نظام در پیشبرد امور و حل مشکلات مردم کشور دارد.

این مسئول عنوان کرد: مسیر این انتخابات به دلایل متعدد و متنوعی از اهمیت مضاعفی برخوردار است که مهم‌ترین آن ها بروز نشانه های افول قدرت آمریکا به عنوان محور نظام سلطه می باشد، نظامی که دشمن اصلی انقلاب اسلامی بوده و هست ولی ما به لطف الهی در آینده ای نچندان دور شاهد فروپاشی این نظام غاصب خواهیم بود.

سردار شفائی ضمن ابراز تاسف از جنگ تمام عیار اقتصادی که طی ۴۲ سال گذشته بر ایران تحمیل شده؛ از شرکت در انتخابات پیش رو، تحت عنوان«فرصت طلایی» برای مردم یاد کرد و گفت: به دلیل سو مدیریتهایی که در سیستم اجرایی کشور شاهد آن هستیم و همینطور افرادی که در این پروسه با دشمن همراهی کردند؛ امروز علی رغم همه نجابت، حمایت و فداکاری های مردم، اعتماد بخشي از جامعه نسبت به صداقت مسئولین کم شده یا بعضا رنگ باخته است! و این یک واقعیتی است که نباید از آن به سادگی عبور کرد.

وی شرکت در این مرحله از انتخابات را فرصت طلایی، بسیار ارزشمند و غیر قابل تکرار برای مردم دانست تا صدای خود را به گوش کارگزاران این مرز و بوم برسانند به ویژه به گوش آن دسته از افرادی که در چند دهه اخیر، دغدغه اسلام و مشکلات مسلمین را داشته اند!

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  بر افزایش کار آمدی محل مشکلات کشور در حوزه اقتصادی تاکید کرد و افزود: در بازه زمانی دوسال گذشته، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در چند نوبت فرمودند که دشمنانِ قسم خورده ما بیکار نخواهند نشست و با همه ظرفیت‌های خود تلاش می کنند تا انتخابات پرشور برگزار نشود،  لذا دولت جوان و حزب الهی که علاج مشکلات کشور باشد، مد نظر ماست!
 
وی در ادامه گفت: دشمنان نظام، بارها اعلام کرده اند، مشکل اصلی ما قدرت هسته ای ایران نیست! حقیقت این است که آنها با دولت انقلابی و متدین نمی تواند کنار بیایند! پس در این شرایط حساس که شاهد آن هستیم، وظیفه ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی این است که با تمام همت و ظرفیتی که داریم تلاش کنیم تا انتخاباتی پرشور، و با مشارکت حداکثری و آگاهی رقم زنیم .

شفائی اذعان کرد: شرایط کنوی، مباحث سیاسی و اقتصادی جای تامل دارد اما آنچه که بیشتر حائز اهمیت است؛ برگزاری انتخاباتی هم تراز انقلاب اسلامی است، زیرا هم وطن ما با هر انتخاباتی به دنبال فرصتی برای تقویت مردم سالاری دینی بوده و این مهم فقط با حضور حداکثری ملت در پای صندوق های رای و انتخابی آگاهانه، رخ میدهد .

فرمانده پاسدار سپاه سلمان در بیان کرد: بنا بر فرموده رهبر؛ دشمنان قسم خورده ما به دنبال این هستند که انتخابات و افکار عمومی را به شیوه ای مدیریت کنند که انتخابات کم رونقی داشته باشیم با عملیات روانی و مایوس کردن مردم، مشکلاتی برای کشور ایجاد کنند اما آن چیزی که ما باید به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی به آن توجه کنیم؛ ایجاد امنیت و آرامش و متعاقبا کمک به مشارکت جمیع مردم در انتخابات است.

این مسدئل خاطر نشان کرد: اگر با تمام ظرفیت پای کار باشیم می توانیم با پرچمداری علما، بصیرت روحانیون و تلاش های بی دریغ فرزندان انقلابی، از این انتخابات نیز سربلند بیرون بیائیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار