مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

روشنگری مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب می‌شود

زاهدان-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان گفت: یکی از شرایط اصلاح فضای جامعه گردش قدرت بین نخبگان جامعه و همچنین سپردن آن قدرت به نیرو‌های انقلابی و دلسوز است.روشنگری مردم در جهت حضور حداکثری در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۹۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
حجت الاسلام والمسلمین، ابراهیم بامری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، از شناختن ویژگی‌ها و شاخص‌های ریاست جمهوری به مردم تحت عنوان«اصلاح بحران‌های اجتماعی» یاد کرد و گفت: یکی از شرایط اصلاح فضای جامعه و بحران‌های اجتماعی درون آن گردش قدرت بین نخبگان جامعه و همچنین سپردن آن قدرت به نیرو‌های انقلابی و دلسوز است که دل در گرو خدمت به محرومان دارند.
 
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان رعایت سه امر را در راستای انتخابات مهم برشمردو افزود: تشویق و روشنگری مردم در جهت حضور حداکثری در انتخابات باعث تحکیم پایه‌های نظام و انقلاب می‌شود.

این مسئول امر دوم در انتخابات را  شناختن عرصه سیاست و قدرت و سپس شناساندن آن به دیگران، به نحوی که آن‌ها هم به بصیرت لازم در این زمینه دست پیدا کنند عنوان کرد و اظهار داشت: راهنمایی و هدایت مردم در راستای آشنایی با شاخص‌های رئیس جمهور انقلابی، از منظر مقام معظم رهبری  را امر سوم در انتخابات پیش رو دانست که باید به آنها بیش از هر زمان دیگری توجه شود.

ویتصریح کرد: باتوجه بر اصل ۱۱۳ قانون اساسی؛ پس از مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، عالی‌ترین مقام کشور، با اختیارات وسیع می‌باشد؛ و این شخص دوم مملکت باید تا حد زیادی به رهبری عزیز نزدیک باشد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان بیان داشت: در ماه مبارک رمضان مسلمانان به عبادات فردی خود اهمیت بیشتری می‌دهند اما از آنجاییکه اسلام یک دین اجتماعی می‌باشد و برای تمامی شئون زندگی بشر برنامه دارد، پس مسلمانان و مومنان علاوه بر عبادات فردی، باید به مسائل جامعه و اصلاح فضای اجتماعی که با آن سرو کار دارند نیز اهتمام ویژه‌ای بورزند علی الخصوص در این ایام خاص که انتخابات ریاست جمهوری را در پیش رو داریم.

حجت السلام بامری در پایان اظهار کرد: اکنون مسائل اجتماعی کشور همچون انتخابات و تعیین آینده کشور؛ در برهه خاصی قرار داد، به همین جهت ضرورت پرداختن به آن چه بسا مهم‌تر مسائل فردی و شخصی احساس می‌شود؛ لذا آحاد مردم باید روشنگری‌های لازم را در این عرصه داشته باشند، زیراکه این امر خود یک عبادت محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار