کارشناس دینی و فرهنگی:

سپاه الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی است

حجت الاسلام مرتضی رشیدی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۰۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام مرتضی رشیدی، ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه گفت: سپاه پاسداران فرزند مبارک انقلاب اسلامی و زاده و تربیت شده تفکرات والای بنیانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره)، است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لردگان افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام اسلامی است و پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

حجت الاسلام رشیدی تصریح کرد: نقش آفرینی در جبهه‌های دفاع مقدس، دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم، تثبیت قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش آفرینی مؤثر در عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی، حضور در جبهه مبارزه با تروریست‌ها و مزدوران استکبار و تقویت جبهه مقاومت دستاوردهایی است که جز با معنویت، معرفت و بصیرت سپاهیان غیور قابل تحقق نبود.

وی در پایان تاکید کرد: امروز سپاه و عملکرد درخشان آن بعنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت‌های مظلوم جهان برای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار