در آستانه وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها انجام شد؛

تقدیم 42 بسته گوشت گرم در شهرکرد

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت: همزمان با ماه نزول قرآن و در آستانه سالروز وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها با ذبح گوسفند 42 بسته گوشت گرم از مسجد جامع شهرکرد تقدیم خانواده های نیازمند و ایتام شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۴۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی با آرزوی قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت ایام وفات ام المومنین حضرت خدیجه سلام الله علیها گفت: با کمک خیرین و در استمرار کمک های مومنانه، در سومین مرحله از ذبح قربانی از آغاز سال جاری، با ذبح گوسفند 42 بسته گوشت گرم تقدیم خانواده های ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا شد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: با کمک چهار میلیون تومانی خیرین ارجمند، این مرحله همزمان با دهه اول ماه مبارک رمضان انجام شد.

جانشین پایگاه شهداء مسجدجامع شهرکرد ادامه داد: به لطف خداوند با کمک مردم ولایتمدار و خیرین ارجمند امسال در طی سه مرحله ذبح قربانی تعداد 138 بسته گوشت گرم در شهرکرد تقدیم خانواده های ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا  شد و به فضل خدا با حمایت مردمی، این اقدام خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار