دیدار با رزمندگان و ایثارگران فارسان

با شروع سال جدید فرمانده سپاه ناحیه فارسان با جمعی از رزمندگان و ایثارگران شهرستان فارسان دیدار و پای درد و دل این دلاورمردان نشست.
کد خبر: ۹۳۳۵۴۴۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛همزمان با شروع سال و قرن جدید و در ایام پر فیض و برکت ماه مبارک رمضان، سرهنگ پاسدار سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان با جمعی از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست صمیمانه سرهنگ صالحی ضمن شنیدن مشکلات این رزمندگان و ایثارگران به آنها قول داد تا در اسرع وقت در جهت رفع مشکلات این بزرگمردان اقدامات لازم انجام شود.

سرهنگ صالحی در این دیدار ضمن تجلیل از دلاورمردی ها و حماسه سازی های رزمندگان و ایثارگران گفت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی ما حاصل رشادت و دلاوری های رزمندگان و ایثارگران و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است و این وظیفه ماست که دلاوری های این بزرگمردان را پاس بداریم.

وی گفت:ما باید تلاش کنیم تا روحیه جهاد و شهادت طلبی آن دوران را به نسل امروز منتقل کنیم و راه حل ان این است که خاطرات را ثبت و در مراسم های مهم به این امر بپردازیم و از این بزرگمردان در مراسم های مختلف دعوت کنیم تا به انتقال این تجربیات عظیم بپردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار