هماهنگی و هم‌افزایی در انجام ماموریت‌های سپاه و ارتش موجب یاس دشمن است

کنارک-همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام ماموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا موجب عصبانیت و یاس دشمنان و ابتر ماندن تلاش آنان برای ایجاد اختلاف در نیرو‌های مسلح و تضعیف توان دفاعی است.
کد خبر: ۹۳۳۴۹۸۴
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت فرا رسیدن روز ۲۹ فروردین که امام خمینی(ره) این روز را به نام ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران نامگذاری نمودند فرماندهان ارتش و سپاه شهرستان کنارک گفتگو کردند.

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنارک و جمعی از فرماندهان سپاه کنارک با حضور در پایگاه دهم شکاری نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان کنارک طی دیدار‌های جداگانه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار‌ها، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک ضمن تبریک روز ۲۹ فرودین در فضایی صمیمی و با ابراز خرسندی از وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال زدنی موجود، بین نیروهای نظامی و انتظامی گفت:  همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام ماموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا موجب عصبانیت و یاس دشمنان و ابتر ماندن تلاش آنان برای ایجاد اختلاف در نیرو‌های مسلح و تضعیف توان دفاعی این شهرستان دانست.

در این دیدار‌ها همچنین بر پیش‌بینی و اجرای برنامه‌ها و اقدامات مشترک در راستای اهداف بازدارندگی و ارتقای آمادگی‌های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی علیه منافع کشور تاکید شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار